טלוויזיה

המודח הטרי מהאח הגדול: ראיתי אקטים מיניים אלימים של אימא שלי בגיל 8

הווידוי המצמרר של מודח האח הגדול, שילה שלום, מסביר הרבה על האישיות הלא מובנת של הדייר שגרם להרבה רעש בבית. שלום, שנמצא בנתק של 7 שנים מאימו, חולק עם יציאתו מהבית את הסיבות האפלות שהובילו אותו להחלטה להתרחק   
מערכת ice |  3
שילה שלום (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של האח הגדול bigbrotherisrael@)
המודח הטרי מהאח הגדול, שילה שלום, חשף בפני צופי הריאליטי שהוא מצוי בנתק מאימו מזה 7 שנים אך לא פירט את הסיבות שהובילו אותו לריחוק הלא שגרתי. כעת, לאחר יציאתו מהבית, שלום החליט לשתף את הטראומה המצמררת שרודפת אותו מילדותו.
בראיון שהעניק שלום לערן סויסה ואתר forreal, יוצא הריאליטי חלק עם הצופים את הפרטים הגרפיים הלא יאמנו על חייו כילד בן 8 שצופה באקטים המיניים והאלימים של אימו.
"ההורים שלי התגרשו כשהייתי בכיתה ג׳.  היא הייתה יוצאת הרבה בלילות, ובזמן הזה הייתה שומרת עלינו בייביסיטר, והייתי נשאר לחכות עד שהיא תחזור", שלום תיאר. "היא אף פעם לא הייתה חוזרת לבד וכשהיא הייתה חוזרת הייתי הולך לסלון ורואה מהדלת שמתחילות חגיגות עם המון רעש וכיף. לא הבנתי מה אני רואה בגיל הזה, אבל היום אני מבין שראיתי אקט מוזר, לפעמים אפילו אלים. ביום שאחרי, היו מגיעות המריבות ביניהם - מלוות בקללות, צעקות ולפעמים גם אלימות". 
שלום מסביר שהחוויות בבית הובילו אותו לברוח מביתו ולעשות פיפי במיטה עד כיתה ט'. יוצא האח הגדול אף סיפר כיצד איים על אחד הגברים שהיה עם אימו כשחשב שפוגעים בה וספג בתגובה צעקות מהאם. השינוי בחייו התרחש לדבריו כשעבר לגור עם אביו "אם אבא שלי לא היה לוקח אותי מאמא שלי אני הייתי במקום אחר לגמרי", סיכם שלום את רגע ההצלה שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא תשפוט (ל"ת)
    כואב 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הוא ככ לא אמין שהרס לעצמו וכבר קשה להאמין לו לצערי. (ל"ת)
    ככ 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מחפש פרסום
    עמית 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ממש כואב לשמוע בנאדם ככה מוצא את דיבתה של אמא שלו. אני לא אומר שהיא הייתה מושלמת אבל אף אחד לא. היא הביאה אותך לעולם, דאגה לך כל החיים.. זה פשוט גועל נפש בשביל נזיד עדשים של פרסום אתה מדבר לתקשורת על דבר כזה
    סגור