תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול מדברת על ההתדרדרות שלה לסמים ולכלא

הדוגמנית הישראלית המצליחה קטיה גאלי, שכיכבה גם בעונת האח הגדול VIP, מדברת לראשונה בגילוי לב על המעבר שלה ממסלולי התצוגות הגדולות בחו"ל לחיים כמכורה לסמים, חסרת בית ואסירה בכלא: "הייתי נרקומנית שבורה, מתה בפנים"

מערכת ice | 
קטיה גאלי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של קטיה גאלי katiagaliart@)
קטיה גאלי בת ה-52 מוכרת לכל מי שהתבגר פה בשנות ה-90 והכיר את הפנים האייקוניות של הדוגמנית שכיכבה בעוד ועוד קמפיינים. הדוגמנית היפהפייה, שנולדה בברית המועצות לשעבר, מספרת שעברה ילדות מאתגרת עם אימא מרוחקת ופגיעות מיניות קשות. לקריירת דוגמנות מצליחה באירופה התגלגלה במקרה, וכך גם לישראל, אליה הגיעה עם בעלה דאז, שנאלץ לעזוב את לונדון.
בראיון למגזין "לאשה" מספרת גאלי על ההתמכרות הקשה שלה לסמים, הגמילה שעברה והחיים החדשים שלה בעודה מסיימת תואר ראשון באמנות רב-תחומית בשנקר ומצליחה למכור את עבודותיה בתערוכת הבוגרים.  
ההכרות של גאליס עם סמים, התרחשה על רקע משבר בזוגיות שלה עם בעלה דאז והקושי להשתלב בישראל. הדוגמנית מתארת איך החלה לצרוך סמים קשים כמו קוקאין, אופיום והרואין. "הייתי נרקומנית שבורה, מתה בפנים, עם המון חרדות ונזק שעשיתי לעצמי. הרגשתי לא נוח מול אנשים. היה לי קשה להסתכל להם בעיניים. הביטחון העצמי שלי היה נמוך", סיפרה. 

בשלב בו הכסף לסמים אזל, עברה גאלי עם בן זוגה לאזור התחנה המרכזית בדרום תל אביב והגיעה למשקל של 38 קילו - מה שחיסל סופית את קריירת הדוגמנות שלה.
״את יום הולדתי ה־40 חגגתי בנווה תרצה. נלקחתי לחקירות והייתי חודש לבד בבידוד. שם ׳התנקיתי׳. זה היה מאוד קשה, הייתי חולה. לא הייתה לי משפחה שהביאה לי בגדים או כסף לקנטינה כמו לכולן. גם בעלי לשעבר היה בכלא. אחרי חודש בידוד, מישהי פתאום באה ושאלה, ׳מי רוצה לדבר? מי רוצה טיפול?׳, ואני אמרתי, ׳אני׳".
לאחר ההליך השיקומי, גאליס החלה לעבוד בניקיון וכמדריכה בהוסטל לפגועי נפש ובהמשך כיכבה בעונת האח הגדול VIP בשנת 2015.  "עשיתי את זה כי הייתי צריכה כסף. הייתי בפשיטת רגל ומינוסים בבנק. הייתי ברחוב ולא היה לי שום רכוש. אני חושבת שהייתי הכי הזויה ומוזרה בתוכנית. כמו חייזר".
גאליס מתכננת כעת להמשיך ללימודי תואר שני ולפתוח סטודיו משלה בו תמכור את יצירותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה