משפט

סמים, אלימות ותמונות עירום: מה קורה בתנועת הנוער האהובה?

המשטרה חוקרת חשד לפיו צעיר יצר והפיץ תמונות מבוימות של נערות החניכות בתנועת הנוער הצופים. הוריהן של הנערות הגישו תלונה, וחלק מההורים סיפרו שהמקרה הוא חלק  מבעיה רחבה יותר בשבט, שכוללת שימוש בסמים ומקרי אלימות. בצופים מסרו: הנושא תחת חיסיון, מנועים מלהגיב"
מערכת ice |  1
תנועת הצופים (צילום מתוך האינסטגרם)
המשטרה חוקרת חשד חמור לפיו צעיר יצר והפיץ תמונות עירום מבוימות של נערות בתנועת הנוער צופים בתל אביב. ההורים של הנערות הגישו תלונה בעקבות המקרה, אשר התגלה במחנה קיץ שבו שהו התלמידים. על פי החשד, הצעיר צילם תמונות רבות של הבנות ואחר כך השתמש בבינה מלאכותית כדי לשלב את ראשיהן בגופים עירומים, כך שהתמונות נראו כאילו הנערות צולמו בעירום.
על פי הדיווח של נועם (דבול) דביר בישראל היום, התמונות פורסמו בשורת פלטפורמות דיגיטליות, כולל אפליקציות שונות, והגיעו לידיעת הנערות וגם חלק מההורים, שהגיבו בזעזוע. יצירת תמונות כאלה והפצתן עלולות להוות עבירה פלילית חמורה, עם השלכות הרסניות על עתיד הצעירות המעורבות.
על פי הדיווח, אנשים שנחשפו למקרה טוענים כי אותו נער החזיק מאגר תמונות של הבנות, מה שהפך את התמונות שנוצרו כאמור באמצעות בינה מלאכותית לכאלו שנראות אותנטיות. ההורים טוענים כי המקרה הנוכחי הוא חלק מבעיה רחבה יותר בשבט, הכוללת שימוש בסמים ומקרי אלימות שלא טופלו כראוי.
המשטרה נמצאת בעיצומה של חקירה לבדיקת היקף החומרים והנזקים שנגרמו. 
בתנועת הצופים מסרו בתגובה לפרסום בישראל היום: "הנושא תחת חיסיון ולכן אנו מנועים מלהגיב בשלב זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התנועה הזו מוכרת בהטרדות מיניות של חניכות.
    לבנת חבלה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני מספר שנים כבר נפתחה חקירת משטרה בגלל טענות על מעשי סדום בילדות במחנות קיץ...
    סגור