קריירה ולימודים

בפעם הראשונה אי פעם: המהלך המפתיע של תנועת הצופים לאור המצב הביטחוני

בשל המתיחות בגבול הצפון לא יוכלו ילדים החברים בתנועת הנוער לצאת למחנה הקיץ המסורתי ביער ציפורי. עיריית תל-אביב יחד עם תנועת הצופים התגייסה למשימה והחליטה להקים אירוע מיוחד בשטחה עבור חניכי הנהגת ת"א יפו. כל הפרטים על ההיערכות, וגם: האם בכל זאת יש חצי כוס מלאה?
מערכת ice | 
תנועת הצופים (צילום מתוך האינסטגרם)
בעקבות המצב הביטחוני המתוח בגבול הצפון, מחנה הקיץ המסורתי של הנהגת צופי תל אביב-יפו לא יוכל להתקיים ביער ציפורי, שנמצא בצפון הארץ.
בשל הנסיבות המיוחדות הכריזה עיריית תל אביב, לצד תנועת הצופים הארצית האמונה על קיום המחנה על מבצע מיוחד, בפעם הראשונה - יתקיים מחנה הקיץ המסורתי בתוך תחומי העיר. המחנה יופעל בשני מחזורים, הראשון מ-4 עד ה-8 ביולי והשני מה-11 עד ה-15 ביולי. כך יוכלו 12,000 הילדים הרשומים לתנועת הצופים ליהנות מהחוויה בכל זאת, למרות המצב הרגיש. 
בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (רביעי) נמסר כי כלל היחידות העירוניות הנוגעת לנושא, ביניהן יחידות הניקיון, הביטחון וההנדסה, נרתמו לעזור לתפעול והקמת המחנה בתוך שטח העיר. בנוסף, החברה העירונית גני יהושע ומנהל הקהילה, התרבות והספורט מגבות את הפעילות ויסייעו בניהול מחנה הקיץ הייחודי. 
המחנה יפעל בשני מרכזי פעילות מרכזיים. בשלב הראשון ישתתפו השבטים השונים בפעילויות הבנייה המסורתיות בשבט ובפארק החרושות. לאחר מכן יתקיימו שלושה ימי פעילות עם לינה שטח בגני יהושוע. בדרך כלל המקום המרוחק של המחנה אינו מאפשר לכל בני המשפחה לצפות במבנים שבונים החניכים, אבל הפעם המיקום העירוני יאפשר לבני משפחות החניכות והחניכים להתרשם מעבודות ילדיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה