טלוויזיה

כוכבת האח הגדול הותקפה באלימות קשה: "תסתמי י'מפגרת אחת"

יובל מעתוק, זוכת האח הגדול, סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות: "עשיתי ריצה ונכנסתי לקנות חלב, עומדות מאחוריי בתור שתי נשים ואני רואה שהן מתלחששות, רואה שמדברים עלי. ואז היא (אחת הנשים) אומרת לזאת שלידה 'בגלל נשים כמוה המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית'. היא דיברה על זה שאני לבושה חשוף"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
זוכת העונה שעברה של האח הגדול ברשת 13, יובל מעתוק, עברה אירוע אלים ומכוער בסופרמרקט השכונתי אותו היא נוטה לפקוד ברמת גן, באינסטגרם שלה היא גוללה את השתלשלות העיניינים וחשפה עד כמה הזוי המקרה בו הייתה מעורבת.
מעתוק סיפרה בין היתר: "עשיתי ריצה ונכנסתי לקנות חלב, עומדות מאחוריי בתור שתי נשים ואני רואה שהן מתלחששות, רואה שמדברים עלי. ואז היא (אחת הנשים) אומרת לזאת שלידה 'בגלל נשים כמוה המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית'. היא דיברה על זה שאני לבושה חשוף".

עוד היא שיתפה על התקיפה שעברה: "אני מסתכלת עליה ואומרת לה 'את מדברת עלי?'. אז היא אומרת לי 'תסתמי את הפה, י'מפגרת אחת'. תקשיבו, לא מספיק הימים הקשים שאנחנו נמצאים?".
לסיום היא ניסתה בכל זאת לנטוע קצת תקווה למרות האירוע הקשה שחוותה: "כולם אמורים לפזר אהבת חינם, כוחנו באחדותנו. איזה אחדותנו? מה עשיתי, הלכתי לקנות חלב? וואי, שאנשים יתעוררו כבר, גועל נפש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינה משובשת
    מרים 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיצה קטנה. אל תגיבי. תעמדי כאילו לא שמעת, תהיי חזקה. היום אנשים השתבשו. אין כבר כל ישראל חברים. את לא יודעת מה עובר על האחרים. תתרכזי בעצמך.
    סגור