טלוויזיה

"זהו זה" קוטפת תואר יוקרתי: "אחת המשפיעות ביותר בטלוויזיה"

אחת מהתוכניות הוותיקות בישראל קיבלה את אות אבירת איכות השלטון בקטגוריית החינוך. התוכנית, שהחלה את דרכה ביולי 1978, זכורה בציבור בשל שידוריה הרבים בעתות מלחמה. בנימוקים נכתב, בין היתר, כי תרומתה המשמעותית בכך שהיא תורמת לעידוד השיח הציבורי סביב סוגיות חברתיות
מערכת ice |  4
זהו זה (צילום כאן 11)
"זהו זה", אחת מתוכניות הדגל המצליחות והאהובות של כאן 11, קיבלה אמש (ראשון) את אות אבירת איכות השלטון בקטגוריית החינוך. הטקס המסורתי עמד השנה בסימן הוקרה והנצחה לתושבי עוטף עזה, החטופים והנופלים במלחמת חרבות ברזל. מנימוקי הוועדה הציבורית, בראשותה של שופטת בית המשפט העליון בדימוס, דליה דורנר: "אחת מהמשפיעות ביותר בטלוויזיה"
הוועדה המקצועית בחרה להעניק את הפרס למוני מושונוב, גידי גוב, שלמה בראבא, דובל'ה גליקמן, אבי קושניר ולעורכת הראשית אתי אנטה-שגב, על היותה אחת מהמשפיעות ביותר בטלוויזיה. תרומתה המשמעותית ביותר הינה בכך שהיא תורמת לעידוד השיח הציבורי סביב סוגיות חברתיות לאומיות ופוליטיות.

גידי גוב, אבי קושניר ,דובל'ה גליקמן ואתי אנטה שגב (צילום: כאן 11)
האות שהוענק האות לתוכנית, מצטרף לשורה ארוכה מאוד של פרסים ותארים שבהם זכתה החמישייה, בהם פרס מפעל חיים מטעם אמ"י בשנת 2021, פרס מפעל חיים מטעם האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה בשנת 2022, תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אוניברסיטת בר אילן בשנת 2023 ועוד.
 
"זהו זה" החלה את דרכה ביולי 1978 ומלווה את הציבור הישראלי מאז לסירוגין. לאורך השנים, התאגיד וצוות התוכנית נרתמו לשמח ולנחם את העם בעתות משבר ומלחמה. במסגרת כך, בתקופת הקורונה שבה התוכנית למסך בגרסה עדכנית, והייתה תוכנית הבידור הראשונה שעלתה עם פרקים חדשים כשבוע לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל.

(צילם: אלון פרידלנד)
לאורך עשרות שנים, "זהו זה" שהפכה למותג, מספקת לצופים מעט נחמה בתקופות קשות ומשלבת ביצועים מחודשים למיטב השירים המוכרים והאהובים מפס הקול הישראלי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תוכנית פאטטי ולא מצחיקה לא מבינה ממה ההתלהבות??? (ל"ת)
    גילה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סהו זה
    אברבוך 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לא תכנית מעניינת, חמידה גריאטרים שבקושי זזים מנסים להנדס תודעה לציבור מטומטמם
    סגור
  • 2.
    אכן מכיר אותם מילדות...
    ניר 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום גם אני בטוח שהם יקפידו להפגין,שהם בצד ה"נכון" של המפה....גם אם בסתר ליבם חושבים ההיפך הגמור , כי אחרת הלכה התורנית הזו.
    סגור
  • 1.
    מי יודע למה כולם אשכנזים ? (ל"ת)
    גל 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור