טלוויזיה

כוכבת "חתונמי" בווידוי כואב: "הלידות פירקו לי את הגוף"

בסטורי שפרסמה כוכבת "חתונה ממבט ראשון" בחשבון אינסטגרם, סיפרה הגר משה כי היא חוזרת לרוטינת כושר וחיטוב קפדנית. הגר משה: "ההריונות והלידות פרקו לי את הגוף אבל לאט לאט נבנה אותו מחדש"

מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום shutterstock)
הגר משה, אשר הכירה את בעלה ניר פור, דוקטור לכימה ואיש הייטק בתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", מרבה לשתף את עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה בחייה המעניינים.
לאחר שבחודש פברואר האחרון, בני הזוג חגגו יום מאושר והביאו לאוויר העולם את בתם השנייה, הגר משה חושפת בפני העוקבים שלה כי בימים אלו היא חוזרת לרוטינת כושר וחיטוב קפדנית. 
"מי זו הבחורה הזו שהלכה להתאמן למרות שלא ישנה הלילה", כך כתבה הגר משה לצד הסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם. עוד כתבה כוכבת תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון": "מדהים איך תרגיל שפעם היה לי קל, מצריך היום המון מאמץ וריכוז, ההריונות והלידות פרקו לי את הגוף אבל לאט לאט נבנה אותו מחדש". 
כאמור, בחודש פברואר האחרון בני הזוג הגר משה וניר פור הביאו לעולם את בתם השנייה. בפוסט מרגש שהעלתה כוכבת תוכנית "חתונה ממבט ראשון" לחשבון האינטסגרם שלה, כתבה הגר משה: "כשחשבנו שאחת ועוד אחת זה שתיים, הגעת את ופוצצת לנו את הלב... איזה אושר זה לאהוב יותר. תודה שבחרת בנו". בתם הראשונה של כוכבי חתונמי, נולדה במרץ 2023, ושמה הוא אריאה. 
על לידתה הראשונה, סיפרה הגר משה בהתרגשות וציינה: "זה מטורף השינוי והאושר, אי אפשר להסביר את זה במילים". עוד הוסיפה הגר משה: "זה אחרי היריון ראשון וזו פעם ראשונה שאני יוצאת מהבית לבד ועוצרת את כל היום הזה כדי להתעסק בעצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה