טלוויזיה

יהב מהאח הגדול על הדר: "זה מרסק לי את הלב"

בסשן שאלות ותשובות שקיים יהב ארהבור עם עוקביו באינסטגרם, דייר האח הגדול לשעבר התבקש לענות על השאלה הכי ישירה ומתבקשת: האם הוא מאוהב בהדר שירי? התשובה היא "לא", אבל מעשה של הדיירת גרם לו לרצות לחבק את הטלוויזיה

מערכת ice | 
יהב ארהבור האח הגדול (צילום יחצ רשת13)
כזכור, יהב ארהבור, דייר האח הגדול שהודח מהבית בחודש שעבר, נכנס לתוכנית עם מגננות רומנטיות והצהרות שהוא הולך רק עם נשים שנדלקו עליו לפני שהוא נדלק עליהן. למרות זאת, מי שהצליחה לרכך את לבו היא אחת הדיירות הבולטות של העונה, הדר שירי, איתה ארהבור התחיל בבית ברומן.  
מאז הדחתו התייצב הדייר בגבעות נווה אילן עם רמקול וצעק לעבר שירי: "הדר זה יהב, גם אני מתגעגע״. כעת, בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם, הוא עונה באופן גלוי על השאלה הגדולה מאחורי הקשר בין השניים - האם הוא מאוהב בהדר: "שאלת השאלות. להגיד מאוהב זה משהו ענק וזה תהליך מטורף, והבית קצת עזר לזה", פתח ארהבור בזהירות. "אני חושב שאני לא מאוהב אבל יש לי רגש לבנאדם הזה שאני לא מצליח להסביר אבל כן יש לו סיבות.
"ראיתי איך היא הגיבה לזה שהודחתי, ראיתי איך היא הגיבה לזה שלא חזרתי. כל הקטע שהיא מדליקה לאימא שלי נרות בשישי, כל שבוע, זה מרסק לי את הלב ברמה של בא לי לחבק את  הטלוויזיה. זה משהו שלא עשו לי".
ארהבור המשיך וציין כי שירי התחילה טרנד קטן של נשים שמדליקות לאימו ז"ל נרות: "שזה משהו וואו".
לסיכום, טען ארהבור שלא משנה לאיזה כיוון הקשר ילך, זה בסדר מבחינתו. "את הכוונות שלי כולם יודעים, אין לי מה להסתיר. אל תהיו: 'תגיד את זה, תגיד את זה'. אתם יודעים לאיפה אני רוצה שזה יילך", סיכם יוצא האח בנימה אופטימית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה