טלוויזיה

כוכב גולסטאר חושף לראשונה: "אני אוטיסט, אובחנתי בגיל 32"

בפייסבוק שלו סיפר אלכסיי מורוזוב בצורה נרגשת ומרגשת: "אני אוטיסט. התאבחני לפני שנה, בגיל 32. עברתי אבחונים אצל פסיכיאטרית ופסיכולוג קליני, הגשתי את ממצאי האבחונים למוסד לביטוח הלאומי והוכרתי שם רשמית כאוטיסט וכבעל 40% נכות". ומה הצעד הבא שלו בקריירה?
מערכת ice | 
גולסטאר יוון (צילום אוהד רומנו)
כוכב הריאליטי מהיותר זכורים שהיו כאן הוא אלכסיי מורוזוב. מי שהתחיל ממש בגיל 22 את ההופעות שלו על המסך בתכנית היפה והחנון לצד ליטל סמדג'ה עמה גם זכה בתכנית ובהמשך כיכב בגולסטאר, חושף סוד ענק בפעם הראשונה.
בפייסבוק שלו הוא סיפר בצורה נרגשת ומרגשת:  "אני אוטיסט. התאבחנתי לפני שנה, בגיל 32. עברתי אבחונים אצל פסיכיאטרית ופסיכולוג קליני, הגשתי את ממצאי האבחונים למוסד לביטוח הלאומי והוכרתי שם רשמית כאוטיסט וכבעל 40% נכות".

עוד הוא המשיך והסביר: "מאז האבחון הבנתי סוף כל סוף מי אני, מדוע אני שונה מהרבה אנשים שאני מכיר וממה נבעו קשיים ואתגרים רבים בחיי, שאת חלקם התקשיתי להבין בעצמי ולהסביר לסובבים אותי".
לסיום הוא סיפר כיצד הוא מתכוון למנף את הגילוי החדש שבחייו: "לאחר האבחון הצטרפתי לסוכנות NET Human, המייצגת טאלנטים.ות, שחקנים.ות, דוגמנים.ות ומשפיענים.ות עם מוגבלויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה