טלוויזיה

מתמודד 'המרוץ למיליון' יוצא במפתיע מהארון: "הרגשתי כל כך מטומטם"

שחר אלבז חושף לראשונה: "לא דיברתי על זה במירוץ, כי באתי לחוויה של אמא ובן ולהראות לאנשים שצופים בנו את הערכים שלנו, את הקלילות והאהבה בינינו. לא רציתי שה״הומו״ ייקח את הפוקוס מהחוויה שלנו בראיונות ובסיקור התקשורתי"
מערכת ice |  9
רייטינג המירוץ למיליון (צילום shutterstock)
בהפתעה גמורה, שחר אלבז כוכב "המירוץ למיליון" של קשת 12, החליט לפתוח סיפור מאוד גדול בחיים שלו וחשף בראיון בלעדי לערן סויסה ב'ישראל היום' על נטייתו המינית וכי הוא יוצא מהארון.
על ההחלטה לצאת מהארון סיפר לסויסה: "לא דיברתי על זה במירוץ, כי באתי לחוויה של אמא ובן ולהראות לאנשים שצופים בנו את הערכים שלנו, את הקלילות והאהבה בינינו. לא רציתי שה״הומו״ ייקח את הפוקוס מהחוויה שלנו בראיונות ובסיקור התקשורתי. בחטיבה קראו לי 'הומו' ולא הבנתי בכלל את המשמעות של המילה ואיך זה בכלל קשור אליי. אולי בגלל שהייתי רקדן בילדותי, בזמן שאבא שלי חלם שבכלל אהיה שחקן טניס. יום אחד ראיתי את שחר פאר משחקת, והחלטתי שאני מתחיל לשחק גם כדי להוכיח את הגבריות שלי, וגם נכנסתי לבועה משלי ולא הייתי צריך להתמודד איתם".

על קריירת הספורט בצל הנטייה סיפר: "ככל שהתקדמתי בצורה מהירה, אנשים, גם בסביבה וגם בספורט, הרגישו יותר מאוימים ממני, והיה להם הכי קל שוב לכנות אותי 'הומו'. מבחינתי הדרך הטובה ביותר להשתיק אותם היה להגיע למקום הראשון. בכיתה ט׳, היה לי חבר טוב והוא סיפר לי שהוא נמשך אליי ורוצה להתנסות. הייתי בהלם וסירבתי. יום אחרי, החבר הזה הגיע לבית ספר עם כיפה, התחבר לכל הערסים בבית הספר וניתק איתי קשר. באותו היום התחלתי להרגיש עוינות מכל הכיתה ובהפסקה הילדים קראו לי 'הומו' וירקו עליי, וזה הרגע שאמרתי לעצמי שאני לא ממשיך שם. התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה 'בואי קחי אותי עכשיו!'. לא חזרתי לשם יותר".
על ההחלטה לצאת מהארון בסוג בגיל 17 הודה: "הרגשתי מוכן, וסיפרתי לשלושה חברים מהטניס שהיו לי ניסיונות עם גברים, והם הגיבו יפה מאוד וקיבלו. אחד מהחברים היה כמו אח, ובאותו סוף שבוע נסענו לצפון ופתחתי את אפליקציית ההיכרויות וקלטתי שהחבר הזה גם מופיע שם. יום אחרי שאלתי אותו, למה לא סיפרת לי שגם אתה הומו? בסופו של דבר דיברנו על זה וצחקנו, שיתפנו חוויות באווירה טובה. בגיל 18 גיליתי לאמא. לא בדיוק אני סיפרתי. המידע הזה הגיע לאחותי איכשהו ורבתי איתה בארוחת שישי והיא איימה שהיא תספר את כל מה שהיא יודעת עליי. הסמקתי מלחץ, התחלתי לבכות ועליתי לאמא ואמרתי לה שלא תכננתי לספר לה ככה, אבל אני הומו ואני לא אתן לאף אחד להחזיק אותי בביצים. אמרה לי 'אני אוהבת אותך, אין עלייך, תעשה מוגן'. קיבלה אותי ממש כמו שאני".
לסיום חשף: "לאבא שלי סיפרתי בשלב מאוחר יותר. הייתי בטוח שהוא יודע, אבל מסתבר שלא, ואמרתי לעצמי שאספר לו רק כשאהיה בזוגיות - והזוגיות לא הגיעה. ערב אחד ראיתי בנטפליקס 'קולטון יוצא מהארון', והחלטתי יום אחרי לקבוע איתו להיפגש. היה לי מאוד קשה לשבת מולו ברמה שלא הצלחתי לדבר. ישבנו, ואמרתי לו 'כל פעם לאורך כל השנים שמעתי אותך אומר כמה אני ילד מושלם והרגשתי שאתה לא הילד שאתה רצית'. אמרתי לו, 'אני נמשך לגברים' והתנצלתי. הוא תפס לי את היד ואמר לי, 'אתה לא עשית פשע, אני פה ותומך בך לכל מה שתצטרך. אתה הילד הכי מושלם ומדהים שיכולתי לבקש. התחבקנו והרגשתי כל כך מטומטם ששמרתי בבטן כל הזמן הזה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רפואה שלמה לנפשך ונשמתך החולה
    עצוב 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סטיה של דור המבול
    סגור
  • 7.
    נטייה לא מעניינת
    shablul 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא מבין את הצורך לפרסם לעולם מהם נטיותיו המיניות של מישהו ! טוב שלא פרסמתם גם מהם הנטיות הקולינריות שלו ומהן הרגישויות והאלרגיות שמהן הוא סובל או לא.
    סגור
  • 6.
    כן
    אחמד 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא שמנו לב
    סגור
  • 5.
    שחר אלבז
    אלון מרסל 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תצא מהארון וגם מהמגרה מישהו מפריע לך ?
    סגור
  • 4.
    שחר אלבז
    אלון מרסל 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תצא מהארון וגם מהמגרה מישהו מפריע לך ?
    סגור
  • 3.
    התקשורת היהודית הישראלית
    צפוני 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עוד ניצחון עלוב של התקשורת העלובה.
    סגור
  • 2.
    ממש "מפתיע"
    ניר לאוס 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סטטיסטית לכל בית מזרחי/ מרובה ילדים בן גיי
    סגור
  • 1.
    למה לא שמתם תמונה? אולי עוד לא מאוחר. (ל"ת)
    מיקי מאוס 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הומו (ל"ת)
    אורלי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור