ויראלי

כוכבת "המירוץ למיליון" בווידוי מטלטל: "אחרי השבת הנוראה איבדתי את זה"

כוכבת "המירוץ למיליון" חושפת את ההתמודדות הנפשית שלה אחרי הטבח ב-7 באוקטובר: "מלחמה התחוללה בחוץ ובתוך תוכי"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
כוכבת "המירוץ למיליון" לשעבר, קארין קליינברג, חשפה אמש (ראשון) את ההתמודדות הנפשית שחוותה לאחר הטבח הקשה שאירע בחג שמחת תורה האחרון בדרום.
קליינברג, תושבת שדרות, פונתה יחד עם משפחתה למלון בים המלח וחזרה לביתה לאחר מספר חודשים. אתמול היא חשפה בפני העוקבים כי היא חוותה הריון מתקדם כשהמלחמה החלה ויציאתו של בעלה אריאל למילואים שבר אותה רגשית, מכיוון וזאת הייתה תקופה מאוד קשה עבורה.
בפוסט שפרסמה לעוקביה כתבה קליינברג כי "כבר תקופה שאני שותקת ואם לדייק אז מ -7.10.23 אני שותקת. מלחמה התחוללה בחוץ ובתוך תוכי. אני זוכרת את אותה שבת נוראית ומפחידה, אני זוכרת שאיבדתי את זה, מרוב שהייתי מבוהלת ומפוחדת! אני זוכרת שהייתי כל כך עייפה בחודש שישי להריוני ולא מסוגלת לעצום עין מהפחד".
קליינברג סיפרה כי נאלצה להתנתק רגשית מכל הסיטואציה כי החדשות על מותם של חיילים עוררה בה סערה: "אני זוכרת שרק רציתי לשדר 'שהכל בסדר' לתינוק שלי אבל אני גם זוכרת שהיו רגעים של בכי ולב שנשבר. אני זוכרת שכשבעלי אריאל יצא למילואים נפרדנו בחיבוק ובנשיקה שאומרים 'אנחנו עוד ניפגש שוב'. אני זוכרת את הכמות המטורפת של הבשורות הרעות שהגיעו וזרמו לי לנייד…וככה בלי שום הכנה - התנתקתי ריגשית! מתנתקת כי אני לא מסוגלת יותר להכיל את כל הכאב העצום הזה! מנתקת את הרגשות שלי, מכניסה את האהבה והזוגיות שלי לקופסא ונועלת עם מפתח שלא קיים".
קליינברג הוסיפה ואמרה: "נועלת כי לא משנה כמה חשבתי חיובי, וכמה אמרתי לעצמי 'הכל יהיה בסדר, בורא עולם שומר עליו', ידעתי שאני מתכוונת גם שאם יקרה הגרוע מכל ככה או ככה בורא עולם שומר עליו. קרוב או רחוק. ופחדתי מהרחוק. לכן הרחקתי אותו בלי לשים לב בכלל. ננעלתי ריגשית. ניסיתי להגן על הלב שנשבר מעוד שבר שהמון נשים בדיוק מתמודדות איתו. ניסיתי לא לחשוב על הגרוע מכל אבל בכל יום זה עמד מול עיני בכותרת חדשה. אפשר לומר שבמשך חמישה חודשים. חייתי כאם חד הורית ומשימת חיי הייתה להגן על ילדיי כי 'מהיום - זה רק אני והם'!".
כזכור אריאל וקארין קליינברג השתתפו בעונה השביעית של "המרוץ למיליון" והגיעו עד לגמר התוכנית, וזכו במקום השני בתחרות.
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה