טלוויזיה

כוכבת המירוץ למיליון חושפת עוד סוד גדול בחייה: זה מה שעשתה בעבר

אחד הזוגות המפתיעים בעונה של "המירוץ למיליון" הן האם ובתה, ירין וחסי. אחרי שירין חשפה שהיא יוצאת עם הכדורגלן איילון אלמוג, היא חשפה כי בילדותה דגמנה הרבה אחרי שחסי דחפה אותה לכך: "היא הייתה ממש כמו ציפי רפאלי, והייתה לוקחת אותנו לאודישנים וצילומים, אז דגמנתי מלא"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
העונה של "המירוץ למיליון" בקשת 12 נמצאת בעיצומה, ומביאה איתה לא מעט רגעים דרמטיים למסך, וזוגות מסקרנים ומפתיעים, כאשר אחד מהם הוא ללא ספק האם והבת ירין וחסי, שמפתיעות בגדול ומצליחות לשרוד את כל האתגרים ולהגיע למקומות גבוהים מאוד בתחרות.
ירין עלתה אתמול (חמישי) לסדרה של שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה עם העוקבים, שם ירין, שכבר חשפה סוד במהלך התוכנית אחרי שחשפה כי היא יוצאת עם שחקן הכדורגל של הפועל באר שבע, איילון אלמוג, חשפה עוד סוד שכולכם לא ידעתם עליה.
ירין חשפה כי בילדותה, אמה חסי דחפה אותה לעולם הדוגמנות, וניסתה להוציא אותה אל אור הזרקורים, דבר שנשאר בארון שנים, עד עכשיו, כשהיא פרצה לחיינו בתוכנית "המירוץ למיליון".
כעת, בסדרת השאלות והתשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה עם העוקבים, חשפה ירין כי היא "דגמנה מלא" בילדותה, עם השוואה לציפי ובר רפאלי. ירין סיפרה: "שהייתי קטנה חסי אמא שלי הייתה ממש ציפי רפאלי חחח, והייתה לוקחת אותנו לאודישנים וצילומים, אז דגמנתי מלא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה