טלוויזיה

המודח מהאח הגדול מקבל בשורה מרה: "נפטרה יום לאחר שיצאתי"

עידן גלפר כתב: “לא הכל ורוד תמיד וזה בסדר, בפעם הקודמת כשיצאתי מהבית הצוות שלי בדיוק סיים משימה ברפיח בהצלחה ושמחתי אבל גם היה לי קשה. הפעם הנוכחית, לצערי איבדתי קרובת משפחה שהלכה לעולמה יום לאחר שיצאתי מהבית וזכיתי להיות איתה בדרכה האחרונה"
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
רגע לאחר שהודח מבית “האח הגדולברשת 13, עידן גלפר, שהותיר את הצופים בהלם עם לכתו מהבית ונפרד מהדיירים על אף שהובילך בכל הסקרים, מספר לעוקבים שלו על הבשורה קשה שקיבל אחרי שיצא מהבית
בפוסט שכתב אחרי ההדחה הוא הסביר: “לא הכל ורוד תמיד וזה בסדר, בפעם הקודמת כשיצאתי מהבית הצוות שלי בדיוק סיים משימה ברפיח בהצלחה ושמחתי אבל גם היה לי קשה. הפעם הנוכחית, לצערי איבדתי קרובת משפחה שהלכה לעולמה יום לאחר שיצאתי מהבית וזכיתי להיות איתה בדרכה האחרונה. הכל קורה בזמן הנכון. אז עם שמחה מהולה בעצב אני מרגיש את הצורך שלי לשתף אתכם ברגשותיי, כי האהבה שאתם נותנים לי היא לא משהו רגיל, בטח לא עבורי”.

עוד הוא כתב: “זו שנה מטורפת בשבילי, מעובד הייטק להחליף למדי מילואים ולצאת להילחם חודשים ארוכים ואז להחליט שאת ההפוגה מהמלחמה אני אעשה בבית האח הגדול. וואלה לא יודע מה חשבתי לעצמי. אבל כאחד שאוהב לקחת סיכונים, אני כלכך שמח שעשיתי את זה. עברתי חוויה טובה שהחזירה אותי להיות אדם הרבה יותר שמח”.
לסיום כתב: “כמות האהבה שאני מקבל מכם ברחוב וברשתות היא אדירה שאני אפילו לא מוצא את הזמן לענות לכולם אבל מבטיח שלא אדלג על אף אחד ואחת מכם/ן. זה עוד פרק בחיי, ואני שמח שיצא לכם לעבור אותו ביחד איתי. זה בסדר אם אהבתם וזה גם בסדר אם לא. אני מחבק את כולכם. אני רוצה לאחל לעם ישראל בשורות טובות וימים טובים אני בטוח שנצליח לקום מזה הרבה יותר חזקים!”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עידן מקסים
    מ.מ 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שקשה לו הפתיחות מול כולם,מה הוא חייב לדבר ולהוציא החוצה את מה שהוא עבר בעזה כמו הרבה אחרים,רק כך יוכל לרפא את הנפש,אמילי לא מתאימה לו,כדאי שיפתח בחיים חדשים בלעדיה.
    סגור
  • 1.
    מי סובל את עידן? רוסי מגעיל ודוחה גמד עם קרחות
    יוני 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחור משעמם אין מה לעשות האופי הרוסי -קרח הבחורות עושות כסף שהמנוע טורבו
    סגור