טלוויזיה

יוסף חדאד בפרידה כואבת: "נפטר בבית החולים, יהי זכרו ברוך"

איש ההסברה נזכר בסיפורו של סרן איליי אלישע לוגסי ז״ל: "נפצע בעזה בתחילת הלחימה ויצא לשיקום של חודשיים בבית, אבל לרגע לא הפסיק לשאול מתי יוכל לחזור ולעשות כל מה שיכול בשביל זה. ובאמת הוא חזר לצוות וחזר להמשיך להילחם בעזה. ב-3.7 נפצע איליי אנושות בשכונת שג׳עייה מירי טיל נ"ט על הטנק שלו"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של סרן איליי אלישע לוגסי ז״ל.
חדאד כתב עליו: "איליי גדל בקריית שמונה כבן יחיד לאמא יחידנית- סמדר. עוד כילד חרש את הארץ לאורכה ולרוחבה ואהב לטייל. הוא אהב את הארץ אהבה עמוקה, שורשית, תנ"כית. הוא הכיר כל מעיין נסתר, כל מכתש ומצפה ועשה את שביל ישראל פעמיים. בתיכון הדריך איליי בקורס מש"צים והנחיל את אהבת הארץ לדורות של חניכים. במכינה הצבאית הכיר את עדי בת זוגו ויחד המשיכו לטייל ולהכיר את הארץ דרך הרגליים".

עוד המשיך: "כשהיה צריך להתגייס איליי לא היה מוכן לשמוע על שירות בעורף. בהיותו בן יחיד היה זקוק לחתימתה של אמו סמדר לשירות צבאי אבל איליי התעקס על כך וסמדר חתמה וכך איליי התגייס לשריון בנוב' 21. המשך השירות הוא סיים קורס קצינים בהצטיינות ומונה למפקד צוות ביחידת מלא"ר של השריון. עם פרוץ המלחמה ב-7.10 ירדו איליי וצוותו לעזה שם נלחמו".
חדאד כתב: "איליי נפצע בעזה בתחילת הלחימה ויצא לשיקום של חודשיים בבית, אבל לרגע לא הפסיק לשאול מתי יוכל לחזור ולעשות כל מה שיכול בשביל זה. ובאמת הוא חזר לצוות וחזר להמשיך להילחם בעזה. ב-3.7 נפצע איליי אנושות בשכונת שג׳עייה מירי טיל נ"ט על הטנק שלו. זמן קצר לאחר מכן נפטר בבית החולים".
לסיום סיפר: "חבריו של איליי יצאו בהקמת פרויקט ייחודי לזכרו שישלב את הערכים המובילים בחייו של - אהבת הארץ, חינוך ואהבת אדם ופועלים להקים את מערך "בשביל איליי" - פרויקטים בנושא אהבת הארץ, טיולים, הטמעת ערכי ארץ ישראל על פי רוחו ומורשתו של איליי ברחבי הארץ. איליי הוא גיבור ישראל שנפל למען המדינה שכל כל אהב. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה