ויראלי

יוסף חדאד מאבד את השלווה: "טימטום בלי גבולות"

חדאד כתב בכעס: "80 גופות חוזרות לעזה ומה קיבלנו בתמורה? כלום. לא אף אחד מעשרות גופות החטופים שבעזה, לא מידע על החטופים החיים, לא שום דבר... אנחנו ממשיכים לתת ולתת ולתת ולא מקבלים כלום בתמורה... זו אותה תפיסה של חולשה שפשוט לא עובדת במזרח התיכון ולצערי עדיין לא למדו כאן כלום!"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מדינת ישראל ממשיכה לנהוג בצורה מעוררת מחלוקת כלפי חמאס ועבור יוסף חדאד זה יותר מדי. איש ההסברה מספר אחד, יצא נגד ההחלטה למסור לרצועת עזה גופות של מחבלים ללא כל תמורה.
חדאד כתב בכעס: "80 גופות חוזרות לעזה ומה קיבלנו בתמורה? כלום. לא אף אחד מעשרות גופות החטופים שבעזה, לא מידע על החטופים החיים, לא שום דבר... אנחנו ממשיכים לתת ולתת ולתת ולא מקבלים כלום בתמורה... זו אותה תפיסה של חולשה שפשוט לא עובדת במזרח התיכון ולצערי עדיין לא למדו כאן כלום!".

עוד הוסיף בזעם: "אנחנו לא מקבלים בדל של מידע על מצבם של הביבסים ושאר החטופים שלנו אבל כן מתקשרים למחבלים ששיחררנו לבדוק איתם איך היחס שקיבלו בכלא... פשוט טימטום בלי גבולות!".
רק בשבוע שעבר, החיסול של איסמעיל הנייה הדהד ברחבי העולם וכמובן גם כאן בישראל. בזמן שבישראל לא לקחו אחריות על התקיפה של הנייה בלב העיר טהרן ועדיין מחכים לתגובה, הישראלים כבר חוגגים את החיסול של ראש הלשכה המדינית של חמאס.
אחרי שברשת ויקטורי חילקו ממתקים ללקוחות והודיעו על מכירת חיסול של מאות מוצרים, גם בעיר שדרות חילקו בקלאוות לכל העוברים ושבים. מי שעוד היה שמח במיוחד וחגג את החיסול של הנייה הוא פעיל ההסברה יוסף חדאד, שהעלה פוסט לחשבון הפייסבוק שלו אליו הוא צירף תיעוד שלו מחנות ממתקים בעיר דאליית אל כרמל הדרוזית, שם הוא חגג את חיסול הנייה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוסף חאדד (ל"ת)
    גדעון 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כמה שהוא צודק, וכל זה קורה במשמרת של ביבי, ימין על מלא
    עדי 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בושה, תעודת עניות לממשלה הכי מאכזבת בתולדות המדינה. בחרתי ימין קיבלתי הכי שמאל שיכול להיות.. בושה.
    סגור
  • סוף סוף
    סיוון 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה שסוף סוף מישהו אומר אמת ביבי הוא שמאלן בתחפושת דיי לטמטום
    סגור