ויראלי

יוסף חדאד כותב בלב שבור: "האובדן ענק"

חדאד סיפר את סיפורו של רס"ם במיל' שי ביטון חיון ז"ל: "שי כבר הגיע לגיל 40, סיים את שירות המילואים שלו והשתחרר, אך בבוקר השביעי באוקטובר לא היה יכול להישאר בבית, שלח הודעה לרס"פ שהיה לו בפלוגת המילואים ועידכן אותו שייקח אותו בחשבון כי הוא בדרך לדרום. הוא לא הסכים שהפלוגה שלו תילחם בלעדיו"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של רס"ם במיל' שי ביטון חיון ז"ל.
חדאד סיפר: "שי היה בן הזקונים במשפחה לאחר 3 בנות. הוא היה הדמות המאחדת של המשפחה שמכניס אור לכל מקום. מצד אחד שטותניק שאחראי על מצב הרוח ומצד שני האוזן הקשבת של כולם. שי היה דואג לאחד בין כולם, גם במפגשים חברתיים או עם החברים לפלוגה תמיד דאג שבין הויכוחים והמחלוקות כולם ימשיכו לאהוב זה את זה".
עוד המשיך: "היה לו משפט מפורסם שהוא הידהד בכל מקום: "מותר לא להסכים, אסור להפסיק לאהוב". היה לשי לב ענק שבו היה מקום לכולם ונתינה אין סופית שהייתה ראויה לשבח... אפילו את הרכב שלו למשל היה נותן לכל חבר שהיה צריך לצאת לאפטר או לקפוץ לאנשהו. שי התחתן ונולדו לו שני ילדים שהיו כל עולמו".

עוד ספד לו חדאד: "שי כבר הגיע לגיל 40, סיים את שירות המילואים שלו והשתחרר, אך בבוקר השביעי באוקטובר לא היה יכול להישאר בבית, שלח הודעה לרס"פ שהיה לו בפלוגת המילואים ועידכן אותו שייקח אותו בחשבון כי הוא בדרך לדרום. הוא לא הסכים שהפלוגה שלו תילחם בלעדיו".
לסיום הוא כתב: "שי גם נכנס בהמשך לעזה ונלחם שם בגבורה עם חבריו לנשק. הוא נפל באסון קריסת המבנים ב-22/1, אסון בו נפלו 21 חיילים. האובדן ענק, שי היה גיבור ישראל.  יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה