ויראלי

יוסף חדאד כותב בכאב: "כבר מעל 300 ימים בגיהנום"

איש ההסברה הביא את סיפורו של החטוף רום ברסלבסקי: "אנשים שהיו עם רום בזמן הזה מספרים כמה הוא היה חדור מטרה להציל כמה שיותר אנשים ולשמור עליהם. יש ניצולים שסיפרו למשפחה איך רום פעל שם בגבורה וללא פחד. יש ניצולים שמעידים שרק בזכותו הם בחיים"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של רום ברסלבסקי שחטוף בעזה.
חדאד סיפר: "רום הוא בחור בן 20 (ציין את יום ההולדת האחרון שלו בעזה), בחור שאוהב את החיים, אוהב לצחוק, אוהב לבלות, אוהב לחוות והחיוך שלו זה משהו שאי אפשר לשכוח. משהו שמסמל אותו מרגע ראשון שרואים אותו. רום תמיד אהב לעשות שטויות עם החברים ותמיד אהב מסיבות טכנו והיה הולך אליהם קבוע. גם לסופ"ש של מסיבת הנובה הוא הגיע, גם כדי לעבוד שם באבטחה וגם כדי ליהנות מהמוזיקה שהוא אוהב. כשהחלה המתקפה של חמאס, אמא של רום תמי לא הצליחה לתפוס אותו ודאגה עד השעה 11 כשלפתע הוא התקשר אליה ממספר טלפון של אדם שהיה איתו".

הוא גם סיפר: "כשהיא ענתה לו בבכי הוא שאל אותה: "אמא למה את בוכה?" ועוד הרגיע אותה שהכל בסדר ושהוא עם שוטרים בחפ"ק ששומרים עליהם ותכף חוזר הביתה. זו הייתה השיחה האחרונה איתו. בדיעבד התברר שאת השיחה הוא עשה כשהסתתרו מתחת לטנק בזמן שיא הטבח כשהיה לו חשוב להספיק לדבר עם אמא שלו ופשוט להרגיע אותה. אנשים שהיו עם רום בזמן הזה מספרים כמה הוא היה חדור מטרה להציל כמה שיותר אנשים ולשמור עליהם. יש ניצולים שסיפרו למשפחה איך רום פעל שם בגבורה וללא פחד. יש ניצולים שמעידים שרק בזכותו הם בחיים".
עוד חשף: "את אחת מהן הוא משך מתוך מכולה כשהייתה ירויה בבטן וברגל, לקח אותה למקום מבטחים ואמר לה: "אל תדאגי, אני שומר עלייך, את תהיי בסדר", היא אומרת שהדבר האחרון שהיא זוכרת זה את החיוך שלו. רום נחטף בשעה 15:00, שעות רבות מאז שחדרו המחבלים ואחרי שהספיק לראות את כל הזוועות שביצעו שם. הוא נחטף בניסיון של פעולת הצלה נוספת שלו כשניסה להגיע לגופות של שתי בחורות צעירות שפחד שהמחבלים יחטפו או יחללו אותן. את אחת מהן הוא הספיק לקחת ולהטמין שהמחבלים לא יראו, ובדרך לגופה של הבחורה השנייה נעלמו עקבותיו".
לסיום שיתף: "רום תועד נחטף לעזה כשהוא חי ונחטף כשהוא בריא ושלם. חודשים ארוכים שאין ממנו שום סימן חיים. רום היה צעיר מלא חיים, שעד הרגעים האחרונים לפני חטיפתו פעל בגבורה ואומץ לב. היו לו הזדמנויות רבות לברוח ולהציל את עצמו אך הוא העדיף להישאר שם תוך סיכון של עצמו כדי להציל כמה שיותר נפשות. גיבור ישראל אמיתי. כמו שרום נלחם שם על כל אחד ואחת, כך כולנו חייבים להילחם למען רום. הוא כבר מעל 300 ימים בגיהנום בידיים של מחבלי חמאס בעזה... חייבים להחזיר את רום הביתה, חייבים להחזיר את כל החטופים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה