טלוויזיה

שופט 'רוקדים עם כוכבים' חוגג יום מאושר: כך חגג 30 שנה

השופט אלי מזרחי חגג 30 שנות פעילות לסטודיו לריקוד שלו, במסגרת האירוע נערכה תחרות בין הרקדנים כמו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בה התלמידות מופיעות עם רקדן מקצועי
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
אלי מזרחי, השופט האלמותי של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 חגג 30 שנות פעילות לסטודיו לריקוד שלו. במסגרת זו העניק מזרחי לתלמידות הסטודיו כשחלקן איתם למעלה מ- 25 שנה, מתנה מפנקת של ללין.
במסגרת האירוע נערכה תחרות בין הרקדנים כמו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בה התלמידות מופיעות עם רקדן מקצועי. בתחרות שפטו: פאינה רויזמן – שופטת בינלאומית מוסמכת, אחת המשתתפות המובילות העונה סנה סקול ומתנאל קונסבקי אשר גם הופיעו בריקוד.

אגב רק בחודש שעבר, מאחורי הקלעים הנוצצים של "רוקדים עם כוכבים", מתגלה סיפור מרתק של ידידות מורכבת, אבל מלאה בהומור. דוד דביר, השופט הידוע בלשונו החדה, חושף טפח מעולמם הפרטי של השופטים, כשהוא מתאר את מערכת היחסים המיוחדת שלו עם עמיתו, אלי מזרחי. .
בראיון לטיקטוק נשאל דביר: "מה דעתך על זה שאנה קיבלה חדר בנפרד, לאה קיבלה חדר בנפרד, ואתה עם אלי?", דביר ענה בצורה חדה: "תראי, עליי ועל אלי תמיד אומרים שאנחנו גייז. אנחנו רוצים להוכיח לכולם שאנחנו באמת גייז. אנחנו בחדר ביחד, יש לנו מקלחת ביחד. אנחנו עושים הכל ביחד, חוץ מלשכב", למזרחי רק נשאר לחייך ולומר: "אין לי תגובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירדן בעלת זכויות יתרות אצל דביר
    דז'יגן 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דביר הידוע בבקורתו לביצועי המתמודדים ולהעניק על פי רוב ניקוד נמוך מהשופטים שלצידו, נוהג עם ירדן בניקוד יתר וזאת מהשתתפותם בתוכנית הישרדות בה הם היו קרובים האחד עם השניה .
    סגור