שיווק ופרסום

בשכר של 200,000 שקל: כוכב רוקדים עם כוכבים קוטף קמפיין

חזי דין רושם הישג אישי ויוקרתי כשנבחר לשמש הפרזנטור של Jabra,  מותג האוזניות הדני שמשתלט על השוק. תמורת עבודתו בסט הצילומים ישלשל לכיסו הקוסם המוכר סכום של כ-200 אלף שקלים. והסלוגן? "אני שומע את המחשבות שלכם".
מערכת ice | 
חזי דין (צילום משה נחמוביץ)
ממש רגע אחרי שאמן החושים מהמצליחים בישראל, חזי דין, הודח מהריאלטי ״רוקדים עם כוכבים״ בקשת 12, למרות הקסמים שהביא לביצוע השני שלו בתחרות, אך לא הרשימו את השופט הקשוח דוד דביר, הוא יכול להתנחם בבשורה מאוד רווחית בשבילו.
על פי פרסום של TMI, דין רושם הישג אישי ויוקרתי כשנבחר לשמש הפרזנטור של Jabra,  מותג האוזניות הדני שמשתלט על השוק. תמורת עבודתו בסט הצילומים ישלשל לכיסו הקוסם המוכר סכום של כ-200 אלף שקלים. והסלוגן? "אני שומע את המחשבות שלכם".

אם כבר מדברים על דוד דביר, המוכר כשופט הקשוח של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, גם הוא עצמו רשם הישג ענק. על פי הפרסום של ערן סוויסה, דוד דביר לוהק לתוכנית "האחיין שלי בנץ" המשודרת בערוץ כאן 11. 
למי שלא מכיר, "האחיין שלי בנץ" הינה סדרת טלוויזיה קומית המשודרת ב"כאן חינוכית" וב"כאן 11". בין השמות המוכרים אשר מככבים בסדרה הטלוויזיה המוכרת, ניתן למנות את הזמר והשחקן מאור כהן, הקומיקאיות גיתית פישר ואושרית סרוסי, אשר התפרסמו בזכות הסדרה "זאת וזאתי" ברשת 13. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה