טלוויזיה

בעקבות הטרגדיה והמתיחות בגבול הצפון: אלו השינויים בלוח השידורים

בכאן 11 מודיעים כי יפעלו בהתאם להתפתחויות. החדשות יסתיימו ב-21:30 ואחריה תשודר סדרת הדרמה, במידה ולא יקרו אירועים שידרשו את עצירת התכניות. גם אתמול שונה לוח השידורים, האח הגדול והמירוץ למיליון לא שודרו 
מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
בשעות אלו מתקיימות התייעצות בממשלה בעקבות התקיפה הקטלנית של חיזבאללה במג'דל שאמס. הרקטה ששוגרה מלבנון פגעה במגרש כדורגל והרגה 12 ילדים ובני נוער ופצעה רבים אחרים. גופים שונים מיהרו להיגב ולשנות את פעילותם בעקבות התקיפה והחשש להסלמה נוספת בגבול הצפון ובכלל. גם לוח השידורים משתנה בעקבות האירוע הנורא. 
בכאן 11 הודיעו כי שידורי חדשות הערב יסתיימו בשעה 21:30 בעקבות המצב. שידורי פרק של תכנית הדרמה "האמת" שצפויה להיות משודרת הערב יתקיימו אחרי החדשות. אך עוד הוסיפו כי ההחלטה היא בכפוף להתפתחויות. אחרי שידורי הפרק צפויות להיות משודרות חדשות הלילה. 
גם אתמול השפיע האסון על לוח השידורים, והשפיע על נתוני הרייטינג שהתפרסמו. האח הגדול והמירוץ למיליון לא שידרו אתמול, ובמקומם המשיכו החדשות לעבוד ולסקר את האסון הכבד. על-פי הנתונים שדווחו, קשת 12 הובילה את טבלאות הרייטינג עם 15.5% ו-415 אלף צופים. בזמן החדשות הגיע כאן 11 לנתוני רייטינג של 4.8% ומיד אחריו זכו ברשת 13 ל-4.7% רייטינג עם 132 אלף צופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה