קריירה ולימודים

המתיחות בצפון נמשכת: האוניברסיטה בחיפה בצעד מדאיג

למרות שהנחיות פיקוד העורף לא השתנו, באקדמיה נוקטים במשנה זהירות. טקס הענקת התעודות בוטל, "זוהי לא העת לטקסים ושמחות", נכתב במכתב שפורסם. גם מרבית העובדים בבניין המרכזי הונחו שלא להגיע לעבודה. החשש ממלחה אזורית ממשיך 
מערכת ice | 
אוניברסיטת חיפה (צילום אוניברסיטת חיפה)
אתמול (שבת) פגעה רקטה במגרש כדורגל במג'דל שאמס שבצפון הארץ. באירוע נהרגו 12 ילדים ובני נוער ורבים אחרים נפצעו. בעקבות האירוע נשמעו קולות במערכת הציבורית שקראו לתגובה תקיפה בלבנון. ראש הממשלה נחת בארץ והקדים בשלוש שעות את חזרתו מארצות-הברית. למרות שהנחיות פיקוד העורף לא השתנו, האוניברסיטה בחיפה הכריזה היום על צעדים משמעותיים בעקבות האירועים. 
היום, הודיעה האוניברסיטה כי היא פינתה את רוב העובדים שלה מבניין אשכול המרכזי. כל העובדים מהקומה החמישית ומעלה בבניין אשכול הונחו על ידי האוניברסיטה שלא להגיע לעבודה. הכניסה נמצאת בקומה 4, והבניין בן 30 קומות, כך שמרבית מהעובדים לא הגיעו היום למקום. 
הסמסטר אומנם הסתיים בשבוע שעבר, אך באוניברסיטה עדיין מתקיימים מבחנים ואירועים ונמשכת העבודה הסדירה. בעקבות האירועים הביטחוניים בוטל טקס הענקת התארים, אך הוכרז כי המבחנים ימשיכו כרגיל. "לצערנו הרב ימים אלה אינם מזמנים לנו עת לטקסים ושמחות", כתבה האוניברסיטה בהודעה שנשלחה, "האוניברסיטה מתפללת לשלומם של הפצועים ומחזקת את עובדיה ותלמידיה בני ובנות העדה הדרוזית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה