טלוויזיה

לקראת האולימפיאדה: אלו ערוצי הספורט שיפתחו בחינם

חברת yes בבשורה אדירה למנויי STING+ - ערוצי יורוספורט יהיו זמנים לצפייה ללא תשלום. "להינות בזמן אמת מרגעי הספורט הגדולים שצפויים להתרחש במהלך השבועיים הקרובים", מסר סמנכ"ל השיווק. וגם: זאת ההודעה המשמחת לדוברי הרוסית
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
האולימפיאדה מתקרבת בצעדי ענק וצפויה להיפתח היום (רביעי) בטקס חגיגי. המשלחת הישראלית כבר בפריז, ובינתיים ישראלים רבים מצפים ומתכננים לצפות בשידורי התחרויות הרבות. כעת, חברת יס יוצאת בהודעה משמחת, לקוחות STING+ יוכלו לצפות באולימפיאדה ללא תשלום.
לרגל התחרויות, החברה הכריזה כי היא פותחת את ערוצי יורוספורט 1 ויורוספורט 2 בחינם ללקוחות STING+. הערוצים יהיו זמינים באפיקים 61 ו-62 וישדרו את התחרויות והאירועים המרכזיים לאורך כל שעות היום. הערוצים זמינים גם בדיבוב לרוסית, וניתן לשנות את השפה דרך הגדרות הממשק. 
"פתיחת ערוצי יורוספורט ללקוחות STING+ תאפשר להם להינות בזמן אמת מרגעי הספורט הגדולים שצפויים להתרחש במהלך השבועיים הקרובים", מסר סמנכ"ל השיווק של יס, דרור בהט, "אנחנו נותנים גם מענה לקהל דובר הרוסית שיוכל לצפות בשידורים בדיבוב לשפתו ובכך לשפר את חווית הצפייה".
ערוצים אלו מתווספים לבשורה כי ערוצי ספורט 5 יהיו פתוחים לכלל לקוחותיה. הערוצים ישודרו באפיקים 55-60 ויתמקדו בספורטאים הישראלים, בתקווה לראות זכייה מרגשת במדליה. הערוצים האלו ילוו בפרשנות על ידי שדרנים ישראלים. השנה נבחרת הכדורגל של ישראל תתחרה במשחקים, בפעם השלישית בהיסטוריה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תתקינו iptv בכלום כסף ויהיה לכם אלפי תחנות (ל"ת)
    יוסף 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם הוט?
    גיא 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן לא פותחים את ערוצי הספורט,אם לא יפתחו אעבור ליס
    סגור