טלוויזיה

yes פותחת לכם את הערוצים האלו בחינם: "נאפשר לכולם לעקוב"

ערוצי ספורט 5 ישדרו מסביב לשעון את האולימפיאדה בפריז בבלעדיות בשפה העברית, ויעקבו אחר הישראלים המשתתפים בתחרויות השונות. סמנכ"ל השיווק של yes: "נאפשר לכולם לעקוב מקרוב אחר הספורטאים שלנו בתקווה שיעשו היסטוריה בפריז"
מערכת ice |  5
חברת yes (צילום shutterstock)
כשבועיים לפני פתיחת אירוע הספורט הגדול בעולם שלו מחכים מיליארדי אנשים, האולימפיאדה ה-33 שתתקיים בפריז, חברת yes הכריזה היום (שני) כי היא לא תמנע מהצופים ליהנות ממנו ותפתח לכל לקוחותיה ללא עלות את ערוצי ספורט 5 שישדרו את המשחקים האולימפיים באפיקים 55-60. לדברי החברה, הערוצים שיהיו פתוחים לצפייה הם: LUS 5, GOLD 5, LIVE 5, STARS 5, K4 SPORT 5, בנוסף לערוץ SPORT 5 החינמי.
הערוצים ישדרו את התחרויות מסביב לשעון כאשר השידורים יתמקדו בספורטאים הישראלים, ילוו על ידי מיטב הפרשנים והשדרנים מישראל ויכללו גם אולפנים לאורך שעות היום כאשר השנה בפעם השלישית בהיסטוריה גם נבחרת ישראל בכדורגל תיקח חלק במשחקים האולימפיים. הערוצים ייפתחו אוטומטית לכל הלקוחות החל מה-24 ביולי.
עוד הודיעה החברה כי לקוחות yes+ יוכלו ליהנות מכלל התחרויות בערוצי ספורט 5 בשידור ישיר וללא דיליי באמצעות טכנולוגיית yes+LIVE הייחודית שפיתחה yes. במקביל, תעלה ספריית תכנים ייעודית לתקופת האולימפיאדה שתכלול תכנים מבית ערוץ הספורט וביניהם סיפורי הזכיות של הישראלים במדליות, סרטי דוקו על אלופים אולימפיים כדוגמת: יוסיין בולט, מייקל פלפס, נדיה קומנצ'י וסימון ביילס, ההיסטוריה של שידורי האולימפיאדה וסרטים מהאולימפיאדות לאורך השנים.
 
"כאירוע הספורט הגדול בעולם, האולימפיאדה מושכת אל המסכים צופים רבים שעוקבים באדיקות אחרי התחרויות השונות", ציין דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes והוסיף כי "לראשונה נפתח את כל ערוצי ספורט 5 לצפייה ללא עלות ובכך נאפשר לכולם לעקוב מקרוב אחר הספורטאים שלנו בתקווה שיעשו היסטוריה בפריז. אנחנו בטוחים שיביאו לנו הרבה כבוד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לרכוש את ערוץ MTV 90s
    דורון 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על yes להוסיף ולרכוש ערוץ MTV 90s לחבילת הערוצים הבסיסית לאפיק 200 ואת מוסיקה il להעביר לאפיק 210 ואת ערוץ MAD WORLD להעביר לאפיק 214
    סגור
  • 3.
    תוכניות חוזרות
    סוזנה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נורא מצטערת אנחנו ביס אבל כבר בלתי נסבל לראות טלוויזיה, אין תוכנית אחת שלא ראיתי כי הכל חוזר על עצמו מידי יום!! מטורף! שוקלת שוב לעבור להוט סוזי yes שימו לנו תוכנית חדשה בשביל מה אנחנו משלמים מלא כסף?????
    סגור
  • 2.
    ולמה הוט מחכים??? (ל"ת)
    יאללה הוט 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שאפו ל-יס. ומה עם הוט? בשנת הקיץ שלהם?? (ל"ת)
    יניר 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מגיבה לכתבה (ל"ת)
    סוזנה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור