מדדים ומחקרים

תרשמו מספר: כמה אנשים צפויים להגיע לאולימפיאדת פריז?

בעקבות החשש מהתפרצות של אירועי טרור יתוגברו כוחות האבטחה שאחראים על ביטחונם של מעל 15 מיליון איש הצפויים להגיע לפריז כדי לצפות במשחקים מקרוב. מעל 20,000 חיילים ו-40,000 שוטרים יאבטחו את המשחקים
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
מעל 15 מיליון איש צפויים להגיע לפריז כדי לצפות במשחקים מקרוב ומעל 20,000 חיילים ו-40,000 שוטרים יאבטחו את המשחקים.
המשחקים האולימפיים בפריז הולכים ומתקדמים בצעדי ענק ואחרי ששר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיע לסיור במתקן האימונים של השב"כ כדי לעקוב מקרוב אחרי ההכנות של אנשי יחידת 730 לאבטחת המשחקים האולימפיים של הנציגות הישראליות בפריז ברקע האיומים הביטחוניים ההיערכות הגלויה והחשאית נמשכת.
בהכנות הקודמות החזרה החלה בפונט ד'אוסטרליץ והסתיימה בפונט ד'אינה. החזרה נדחתה פעמיים בשל זרימתו החזקה של הנהר. על פי התכנון, שיוט 206 המשלחות אמור להימשך 45 דקות, ויכלול גם את נבחרות הפליטים והספורטאים, שרובם יגיעו מרוסיה ומבלארוס המנודות.
בעקבות החשש מהתפרצות של אירועי טרור, חזרה גנרלית נוספת, עם כוחות האבטחה המלאים, תיערך לאורך המסלול בן ה-6 קילומטרים  גם ב-24 ביוני, אלא שהפעם עם כל 89 הסירות. טקס הפתיחה צפוי להתקיים ב-26 ביולי.
כזכור, ישראל משחקת בדרג הרביעי (מתוך 4), אך מאחר וזו תהיה ההופעה הראשונה של הנבחרת הצעירה באולימפיאדה במתכונתה הנוכחית, ישראל נמנעה ממפגש עם נבחרת אירופית, ולמרות הנבחרות העדיפות בבית, הצעירים בכחול-לבן יכולים להפתיע.
טורניר הכדורגל יתקיים בתאריכים ה-24 ביולי עד ה-9 באוגוסט. שתי הראשונות בכל בית יעלו לרבע הגמר. המשחקים יתקיימו ב-7 ערים שונות: מארסיי, ליון, בורדו, סנט אטיין, ניס, נאנט וכמובן פריז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה