טלוויזיה

בשורה ללקוחות יס: זאת התוכנית החדשה בדרך למסך הטלוויזיה שלכם

לקראת אולימפיאדת פריז 2024 ובמקביל אליה, ערוץ יויו מבית ערוץ הילדים ו-yes משיקים סדרה חדשה לקטנטנים – "חגי וזיזו". הסדרה מאפשרת את הכרת ענפי הספורט שונים, ומלמדת ערכים שקשורים בספורט כגון לדעת להפסיד בכבוד, חשיבות השינה והתזונה ועוד
מערכת ice | 
ערוץ הילדים וyes- אילוסטרציה AI (צילום null)
לקראת אולימפיאדת פריז 2024 ובמקביל אליה, ערוץ יויו מבית ערוץ הילדים ו-yes משיקים סדרה חדשה לקטנטנים – "חגי וזיזו". ביום חמישי ה-25 ביולי, תעלה הסדרה החדשה, אשר תנגיש לילדים את המשחקים האולימפיים ואת ענפי הספורט השונים.
החלום הגדול של חגי (יניב גרוטס), הוא להתחרות באולימפיאדה, ולצורך כך הוא חובר אל המאמן האגדי והמפוזר זיזו (בן פרי). מדי פרק זיזו יאמן את חגי בענף ספורט חדש במטרה להצליח לעבור בו את המבחנים ולהעפיל לתחרות הגדולה.


חגי וזיזו (צילום: ורד אדיר)
מי שרוצים למנוע מהצמד להגשים את החלום הם ארגין המאמן הרשע (אותו משחק הסטנדאפיסט ליאור דובדבני), ומחץ - המתאמן השרירי שלו (מירון ווילאמס). השניים ינסו בכל דרך אפשרית לגרום לחגי וזיזו להפסיד, ע"י כך שמחץ ייקח את המקום של חגי במשלחת לאולימפיאדה.
בכל פרק הם יתחרו בענף ספורט שונה כאשר חגי מנסה להבין באיזה ענף הוא רוצה להתמחות ולהתחרות, ומחץ מנסה להשיג אותו בענף הספורט ולגזול את המקום בתחרות הגדולה. הסדרה המצחיקה עד דמעות מלמדת על ענפי ספורט שונים ועל ערכי ספורט כמו לדעת להפסיד בכבוד, חשיבות השינה והתזונה ועוד. 
חברת הפקה – פפר הפקות
במאי – נתנאל פרץ
יוצרים – נתנאל פרץ, תומר לוין
שחקנים: בן פרי, יניב גרוטס, מירון ווילאמס וליאור דובדבני
"חגי וזיזו", בכל יום  בערוץ יויו ב-yes, yes VOD KIDS וב- +STING
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה