טלוויזיה

כוכבת הישרדות חושפת דרמה רפואית: "כאבים חזקים, מתקשה להתקלח"

ספיר קשתי חושפת כי למרות ניתוח חירום שארך שעתיים, הרופאים עדיין לא הצליחו לאבחן את מקור הבעיה. "נשארתי באשפוז עם הכאב שלשמו הגעתי וגם התאוששות מהניתוח," היא שיתפה. "אבל כן, עדיין לא ידוע מה יש לי"
מערכת ice |  1
ספיר קשתי (צילום מסך רשת 13)
ספיר קשתי, כוכבת ריאליטי אהובה ומוכרת, שברה את השתיקה היום (שני) וחשפה את הסיפור המלא מאחורי אשפוזה הפתאומי לפני כשלושה שבועות. בפוסט כן ורגשי ברשתות החברתיות, קשתי סיפרה על המסע המטלטל שעברה, מהכאבים העזים שחוותה ועד לניתוח החירום והתובנות העמוקות שגיבשה בעקבות החוויה.
"מאז שחזרתי מהישרדות היו לי כאבים חזקים בצד שמאל של הבטן התחתונה," סיפרה קשתי. "חייתי עם הכאב, התאמנתי עליו, ממש 'נירמלתי אותו'." אולם לפני כשלושה שבועות, המצב החמיר דרמטית כשקשתי חוותה התקף כאבים עז עד כדי איבוד הכרה, שהוביל לאשפוזה הדחוף.

למרות ניתוח חירום שארך שעתיים, הרופאים עדיין לא הצליחו לאבחן את מקור הבעיה. "נשארתי באשפוז עם הכאב שלשמו הגעתי וגם התאוששות מהניתוח," היא שיתפה. "אבל כן, עדיין לא ידוע מה יש לי."
קשתי הדגישה את הפרספקטיבה החדשה שקיבלה על החיים בעקבות החוויה. "דברים שהיו נראים לי כחלק 'משגרה' - לאכול, לשתות, להתקלח - הפכו לבלתי אפשריים לבד," היא כתבה. "אני חושבת שכשאתה עובר באמת משהו רע, אתה עוד יותר מעריך את הטוב."
היא גם שיתפה את החששות שליוו אותה בתקופה זו, כולל דאגות לגבי פרנסה, כלכלה, ורלוונטיות בתעשייה. "אבל בסוף הכל מאת השם, ולמעלה מהכל הבריאות היא בראש מעייני," היא הדגישה. "ומה שצריך להיות שלי - יהיה. אומרת לעצמי כמה זה בסדר להיות אנושית ולהרגיש, וגם לדעת מתי 'ללכת צעד אחורה', אבל לעולם לא להרים ידיים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא שרדה בריבוע
    אלמוני 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להקדים בדיקות רפואיות-והביטוח ישלם
    סגור