ויראלי

כוכב "הישרדות" אבא טרי לתאומות: "הגענו 2, יצאנו 4"

אבירן שמואל, יוצא התוכנית "הישרדות", שיתף לפני זמן קצר כי הוא אב לתאומות: "תודה על המתנות הכי יפות וטובות שיכולנו לבקש- סאן ואמור. שרק תהיו לנו בריאות, לכל השאר אנחנו נדאג"
רוני שיינר | 
אבירן שמואל וצליל ז'נו (צילום אינסטגרם)
אבירן שמואל, יוצא העונה האחרונה של "הישרדות", ורעייתו צליל ז'נו (25) יצאו היום מבית החולים כהורים לשתיים, לאחר שז'נו ילדה תאומות. "הגענו 2, יצאנו 4", בישר האב הנרגש באינסטגרם.
הוא המשיך וחשף את השמות הנבחרים: "בשבח והודיה לה' יתברך, נולדו לנו תאומות. תודה על המתנות הכי יפות וטובות שיכולנו לבקש- סאן ואמור. שרק תהיו לנו בריאות, לכל השאר אנחנו נדאג! אוהבים לנצח אמא ואבא". 

יוצאים מבית החולים כמשפחה בת 4 נפשות (אינסטגרם)
שמואל וז'נו נישאו זה לזו בסוף חודש פברואר, חודשיים אחרי שהתארסו בחוף ים בנתניה, שם הכירו. הם בישרו על האירוסין ברשתות החברתיות: שמואל שיתף אז תמונה של הטבעת וכתב: "עכשיו זה רשמי, שלי לכל החיים, אשתי שלי". 
שמואל היה מהמתמודדים הבולטים בעונה האחרונה של "הישרדות", בה זכתה בסופו של דבר אילית מוסאיוף. הוא החליט לשבור את החוזה מול ההפקה כאשר לא הגיע לצילומי הגמר, וגם סירב להתראיין לתקשורת במטרה לקדם אותו. מקורבים לשמואל סיפרו באותם ימים כי הרגיש מרומה וכי נפגע מהתנהלות המשחק, שהתנהל לטעמו בצורה לא הוגנת. לאחר ששקל צעדים משפטיים, נפגשו עורכי דינו עם בכירים מטעם ההפקה והצדדים הגיעו לפשרה, לפיה שמחואל פוצה בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה