ויראלי

כוכבת הישרדות התגרשה בסתר: "הגוף מתרסק, עומדת להתעלף"

ורד ספיבק ובעלה הגיעו לבית הדין לדיני משפחה בתל אביב והפכו את הגירושים לרשמיים עם הסכם שנכנס לתוקף: "לקח כמה זמן שלקח והגענו להסכמות ולתובנות שלנו ואתמול חתמנו, לא הבנתי למה אני לא ישנה כמה ימים, לא יכול להיות שזה כל כך משפיע"
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
אחרי שספיר וליאור נרקיס הודיעו לאחרונה כי החליטו להתגרש, ב-TMI פורסם כי הדוגמנית, המאפרת וכוכבת הריאליטי 'הישרדות' לשעבר, ורד ספיבק בת ה- 53 החליטה לפרק את החבילה עם בעלה ולהתגרש בסתר.
אמש (רביעי) השניים הגיעו לבית הדין לדיני משפחה בתל אביב והפכו את הגירושים לרשמיים עם הסכם שנכנס לתוקף. שינוי בחייה של ספיבק לפני כשנתיים, היו בין הסיבות להחלטה להתגרש.

ספיבק הסבירה: "לקח כמה זמן שלקח והגענו להסכמות ולתובנות שלנו ואתמול חתמנו, לא הבנתי למה אני לא ישנה כמה ימים, לא יכול להיות שזה כל כך משפיע. אני כבר שנתיים ביקום אחר, אבל כן גם המעמד בבית משפט מאוד לא נעים, אבל זה משהו שצריך לעבור, וזה יושב בגוף והגוף מגיב".
היא גם סיפרה: "אתמול אחרי ההליך, הרגשתי כאילו הגוף שלי מתרסק, התרסקתי לא יכולתי לתפקד ולא יכולתי לעשות כלום. כאילו הגוף - כאילו צד אחד הקלה, צד אחד כאב. הרגשתי שאני מתרסקת באמצע הלימודים, הרגשתי שאני עומדת להתעלף, הלכתי הביתה, היו לי מחויבויות ודברים, עזבתי הכל ונכנסתי לישון וישנתי ממש טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה