טלוויזיה

צביקה יחזקאלי שולח מסר ברור: "לכל הפחות נסיים את העבודה"

על זירת הצפון אמר יחזקאלי בראיון: ״נסראללה שואל את עצמו עד כמה אנחנו קרובים לנקודת הפתיחה במלחמה ולדעתי הוא מעריך אותנו יותר ממה שאנחנו מעריכים את עצמנו. האם אני רואה מצב שישראל פותחת במלחמה כוללת בלבנון? לא, גם הצבא אומר שלא"
מערכת ice | 
צבי יחזקאלי (צילום יורי סקוירסקי)
המגיש החדש של i24news צביקה יחזקאלי, התראיין הבוקר (רביעי) ל‎שרון גל ברדיו גלי ישראל והתייחס לסוגיית החטופים ולעובדה שחמאס כנראה משתמש בהם כמגנים אנושיים וגם למצב המתוח בצפון.
יחזקאלי טען: ״האנשים האלה מקיפים את עצמם באזרחים ואולי גם בחטופים, אני כן מאמין שחמאס בנקודת שבירה מסוימת וברור שיש לנו הישגים, אבל חייבים להמשיך להפעיל לחץ. לחץ שבאמת יביא את הקריאה מתוך הבונקרים שלהם. אני בכלל לא בטוח שיש קשר בין המנהיגים של חמאס ברצועה לאלו שבחו״ל, בסוף זה יחיא סינוואר ואח שלו״ 

על זירת הצפון אמר יחזקאלי בראיון: ״נסראללה שואל את עצמו עד כמה אנחנו קרובים לנקודת הפתיחה במלחמה ולדעתי הוא מעריך אותנו יותר ממה שאנחנו מעריכים את עצמנו. האם אני רואה מצב שישראל פותחת במלחמה כוללת בלבנון? לא, גם הצבא אומר שלא".
לסיום יחזקאלי התייחס לאפשרות להגיע לעסקה: "על אדי ההתרעה האלו אם תגיע להסכם - נסראללה יצא כמו גיבור שהגן על עזה במשך 9 חודשים… אז לכל הפחות נסיים את העבודה עד הסוף ברצועה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה