טלוויזיה

בשורה אדירה לחובבי הקולנוע בישראל: כך תצפו בסרטים בלי לצאת מהבית

yes משיקה שירות VOD חדש המאפשר צפייה בכותרים החמים לפני כולם. בדיוק בזמן לחופש הגדול, עם ספריה מלאה בתוכן לילדים ומבוגרים, בפחות ממחיר כרטיס כניסה לאולם. מי יגיע למסך הקטן וכמה יעלה השירות? כל הפרטים 
מערכת ice | 
אולם קולנוע פרטי (צילום freepik)
אוהבים סרטים אבל מעדיפים להישאר במזגן של הבית ולא לצאת לבתי הקולנוע? חברת yes משיקה שירות חדש במיוחד בשבילכם. ספריית VOD חדשה בשם "סרטים לפני כולם" תאפשר לכם לראות סרטים פופולאריים, חלקם במקביל לשידורם בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. השירות יושק ביום חמישי הקרוב (ה-4 ביולי) ויהיה זמין למנויים במחיר של 29.9 שקל בחודש. 
בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (שלישי) הודיעה החברה כי בכוונתה לעדכן את הספרייה עם תוכן חדש מידי שבוע בכל יום חמישי כך שלקוחות yes יוכלו לצפות ב-10 עד 12 סרטים חדשים בכל חודש, בלי לנסוע לבתי הקולנוע. בדיוק בזמן לתחילת החופש הגדול, כבר בשבועיים הקרובים תוכלו לצפות ב"קרב אוויר" בכיכובו של מאור שוויצר, מותחן המד"ב "57 שניות", סרט הילדים "הכלב והחתולה - המרדף המטורף" שאת אחת הדמויות בו מדובב לא אחר מאשר אמיר שורוש (ראמזי מקופה ראשית). 
"לראשונה בישראל אנחנו מביאים למסך הטלוויזיה סרטים במקביל להקרנתם בקולנוע", מסרה קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן של yes, "מדובר בבשורה משמחת עבור חובבי המסך הגדול שיכולו כעת לראות את כל הסרטים החדשים ביותר, בדגש על הסרטים הישראלים החמים והמדוברים בסלון ביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה