טלוויזיה

גיא זוארץ נפרד: "אוהבים אותך, שמור על עצמך"

זוארץ העלה סטורי עם תמונה של אחד מאנשי הצוות החשובים באח הגדול וכתב: "איזה גבר הבמאי שלנו, איתן כהן קפץ מהמילואים לעשות את התכנית הערב ומיד חוזר לשמור על עלינו. אוהבים אותך איתן, שמור על עצמך"
מערכת ice |  9
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
העונה החדשה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ברשת 13, יצאה לא ממש מזמן לדרך ומנחה התוכנית, גיא זוארץ, בהחלט מתרגש בשל כל אירוע שקשור למלחמת 'חרבות ברזל' ומתקשר בדרך ישירה או עקיפה לבית המפורסם במדינה. אחרי שהתקשה להסתיר את הדמעות כשדיבר על אחיינו עילי ברעם שנרצח בפסטיבל נובה ב-7.10 בפרק הפתיחה, כעת הוא מתרגש בגלל אחד מאנשי הצוות של התכנית.
זוארץ העלה סטורי עם תמונה של אחד מאנשי הצוות החשובים באח הגדול וכתב: "איזה גבר הבמאי שלנו, איתן כהן קפץ מהמילואים לעשות את התכנית הערב ומיד חוזר לשמור על עלינו. אוהבים אותך איתן, שמור על עצמך".
כזכור, בפרק פתיחת העונה, המגיש הסביר את הסיבה לעליית העונה למרות המלחמה וקולו נסדק כשאמר: "כל עונה אנחנו אומרים שזה הבית של המדינה, גם עבורנו הימים האלה מורכבים, המדינה שלנו כואבת ועצובה, ה-7 באוקטובר פגע בכל בית בישראל, גם בבית שלי, אני איבדתי את האחיין של עילי שנרצח במסיבת הנובה, הזמן לא ריפא, נראה בבית את ההתרגשות והגבורה", גם לירון ויצמן נשברה בבכי.
 
לפני השידור אמר זוארץ: "עונה חדשה מתחילה לה הערב. אין ספק שלא מדובר בעונה רגילה, בתקופה מטלטלת שנוגעת בכולנו". זוארץ המשיך וכתב: "אני בטוח ש'הבית של המדינה' יספק לנו רגעים יפים ומרגשים בתקופה שכולנו זקוקים לה. לא נפסיק להתפלל לרגע עד שכולם ישובו הביתה. מקווה שאתם מוכנים! ואיך אומרים אצלנו? נא להתנהג בהתאם". זוארץ, ששכל ב-7 באוקטובר את אחיינו שנרצח על ידי מחבלי חמאס, פרץ בבכי בשידור חי. 
העונה החדשה של 'האח הגדול' מצולמת ומשודרת בצל מלחמת "חרבות ברזל" והמאבק להשבת החטופים שנותרו בעזה. את עליית העונה ליווה קמפיין שהציג שמות ותמונות של דיירים על שלטי חוצות. כתגובה, מטה משפחות החטופים יצא בקמפיין נגדי: "האח הגדול חוזר. האחים והאחיות שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחים והאחיות של כולנו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    דיייייייי
    א.ש.ל 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די עם הפח הזה לא מאמינה שאנשים באמת רואים את הזבל הזה איך אפשר לבזבז זמן חיים על קבוצה של אהבלים גסים ומטומטמים מפוצצים אגו יחד איחס ומה גיא זוארץהזה הוא ואישתו פשוט מאוסים דיייייי
    סגור
  • 5.
    ממש לא
    שולה 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא הבית של המדינה. זה הפח הגדולשל המדינה. גיא זוארץ, אתה ממש מעיק
    סגור
  • 4.
    דיייי
    בוזגלו פרידמן 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תגיד תודה לאל שהאחיין שלך בגן עדן מת על היותו יהודי למרות שרקד סביב בודההההההההה ותרד לנו כבר מהחיים
    סגור
  • 3.
    לירון מפחידה בתמונה
    מרי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובכלל גאי יכול להנחות לבד
    סגור
  • 2.
    זוארץ מכוער ונחות במוצאו עוף (ל"ת)
    מן 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • מה זה נחות במוצאו?
    ברוך 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהודי זה יהודי
    סגור
  • אתה המכוער ונחות תתביש לך אין על גיא (ל"ת)
    אזרחית 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    האח הגדול
    מירי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שום דבר , וכלום. אחד גדול. זה מה שיש בעונה הנוכחית של האח הגדול
    סגור
  • ההנחה השביעית
    פנינה רון 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זלזול באינטליגנציה של הצופים, לתת חסינות לאור ודני , הרי ברור שהם יבחרו ראשונים. למה מגיע לזוג הטפסים האלה חסינות פשוט בושה!!!!
    סגור