טלוויזיה

ינון מגל חוטף ביקורת על 'הפטריוטים' בשידור חי: "דחקה עליכם"

סרי טען נגד המגיש: "אני מציע להעניק על מה שאני הולך להשמיע את פוליצר לינון מגל. בואו תשמעו מה זה שאלה נוקבת לרה"מ, מה זה בין העיניים. 'ממה אתה עשוי', איזו שאלה". מגל הגיבו לו: "זו דחקה עליכם"
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
עוד תכנית לא שקטה ב-103FM כאשר ינון מגל וברק סרי דיברו הבוקר (ראשון) על הריאיון החריג של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום ראשון שעבר בערוץ 14 לתכנית הפטריוטים בהגשת מגל, שזכתה לביקורות מקיר לקיר.
סרי טען תחילה: "כמה הדברים של נתניהו הם קשקושי קשקושים. כל ההבטחות שאתם שומעים ממנו עכשיו, תבינו כמה הדברים יישמעו מופרכים. טקס קורס קצינים כמה חודשים לפני הטבח, תראו איזה ביטחון, איזו זחיחות. שלזינגר הציע לתת לך את פרס סוקולוב", מגל עקץ: "ישראל או סוקולוב הוא אמר". 

סרי המשיך וטען נגד חברו לשידור: "אני מציע להעניק על מה שאני הולך להשמיע את פוליצר לינון מגל. בואו תשמעו מה זה שאלה נוקבת לרה"מ, מה זה בין העיניים. 'ממה אתה עשוי', איזו שאלה". מגל הגיבו לו: "זו דחקה עליכם".
סרי לא עצר: "רה"מ, ממה אתה עשוי. אמר העיתונאי, החוקר, שלא רואה בעיניים, נטול הפניות. אבל הביא לך רייטינג". מגל ענה לו: "למה כל כך כואב לך לפרגן? מה עם הכרת הטוב? מה עם הכרת הטוב לנתניהו? בכל זאת היה פה ראש ממשלה, הצעיד את ישראל להישגים גדולים, התל"ג הגיע להישגים חדשים. איך הכל אצלך הפוך? איך הכל מפוזיציה? אתה מבין עם איזו קבוצה אתה נמצא סרי? אז כל מי שיחליף את נתניהו זה טוב? גם אני?". סרי השיב: "נתניהו מקבל היום החלטות על פי טובתו האישית. כל אחד מאיתנו יקבל החלטות על פי מה שטוב למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה