טלוויזיה

תמו שידורינו: זה הערוץ הישראלי שיפסיק את עבודתו

29 מאז שעלו לאוויר, ערוץ הקניות יצא בהודעה דרמטית. בעקבות ההחלטה: גל פיטורים נרחב. מה האסטרטגיה שעומדת מאחורי משרד יחסי הציבור המנהל? וגם: זה מה שיקרה לכבוד החודש האחרון באוויר 
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
אחרי כמעט 30 שנה, ערוץ הקניות הודיעה כי יפסיק את שידוריו בטלוויזיה. במקום זה, מתכננים בערוץ להעביר את כל הפעילות לפלטפורמות הדיגיטליות. על-פי דיווח של נבו טרבלסי בגלובס שפורסם היום (שלישי) הערוץ צפוי להפסיק את שידוריו בעוד חודש בדיוק, ב-25 ביולי. 
עוד נמסר בדיווח כי בעקבות המהלך, צפויים להיות מפוטרים כ-60 עובדים. מהלך זה יצמצם את מצוות העובדים ל-20 בלבד. עדיין לא ברור מי יחליף את הערוץ באפיק 21 בשלט. הודעה רשמית עדיין לא פורסמה בעמודי הסושיאל של החברה. נראה, כי המגמה בשנים האחרונות של מעבר לקנייה באינטרנט השפיעה גם על הערוץ, שאיבד רייטינג וצפיות.  
משרד יחסי הציבור דחף, הבעלים של הערוץ, ממשיכים את המגמה העולמית ומרכזים את מאמציהם בהתאם. על-פי דיווח גלובס, רוב העובדים שיפוטרו הם אנשים שקשורים לשידורי הטלוויזיה עצמם. מגישים, עורכים, מפעילי אולפן וכן אנשי שירות ומוקדנים. בערוץ הקניות מסרו בתגובה לדיווח גלובס: "ערוץ הקניות מאשר כי לאחר 29 שנות שידור רצופות, הוא מסיים את שידוריו בטלוויזיה ועובר להתמקד בפעילות האונליין שלו. הערוץ ימשיך לפעול במתכונת מלאה דרך אתר הסחר הרשמי של הערוץ. שידורי הטלוויזיה יסתיימו בתאריך 25 ביולי. כל מי שרכש או ירכוש מוצרים דרך ערוץ הטלוויזיה עד למועד זה, יקבל את מוצריו וייהנה משירות מלא עליו מחויב הערוץ. לרגל חודש השידורים האחרון הערוץ מציע מבצעים והנחות מיוחדות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קדימה ללימודים
    קדימה ללימודים 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    29 מאז שעלו לאוויר?? התכוונת דקות שעות שנים? אין הגהה לבוטים?
    סגור
  • 1.
    מצבת העובדים לא מצוות
    כפיר 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברית שפה קשה?
    סגור