טלוויזיה

נתניהו וערוץ 14 חוטפים: "לא חסרה חנופה"

בן כספית כתב לאחר הראיון של ראש הממשלה בפטריוטים: "חזרתי עכשיו מעמל יומי, מובן שלא צפיתי ב״ראיון״ עם נתניהו, אבל מי שצפה דיווח לי שלא חסרה שם חנופה ולא חסרו שם שאלות בסגנון ״ממה אתה עשוי״. מה שכן חסר שם הוא צמד המילים ״נצחון מוחלט״. שמעון ריקלין ומני אסייג החמיאו לתכנית של ינון מגל
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חודשים ארוכים אחרי הראיון האחרון שלו לתקשורת הישראלית, לקול תשואות הקהל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס אמש (ראשון) לאולפן בפטריוטים בערוץ 14 וסיפק ראיון: "מחיאות ה כפיים מגיעות ללוחמים הגיבורים שלנו". והתגובות? הן היו מאוד מגוונות.
בן כספית כתב: "חזרתי עכשיו מעמל יומי, מובן שלא צפיתי ב״ראיון״ עם נתניהו, אבל מי שצפה דיווח לי שלא חסרה שם חנופה ולא חסרו שם שאלות בסגנון ״ממה אתה עשוי״. מה שכן חסר שם הוא צמד המילים ״נצחון מוחלט״.
ראש מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד כמובן לעג לראיון של ראש הממשלה וכתב בחשבונו: "דווקא ממליץ לכם על הראיון של נתניהו בערוץ 14. תשפטו בעצמכם אם הוא מסוגל להוביל מדינה במשבר".
שמעון ריקלין הגיב אחרת: "הערב ראינו באולפן הפטריוטים בערוץ 14 טלויזיה ברמה גבוהה. מה זו רמה גבוהה? טלויזיה שמציגה את הבעיות ושואלת גם את השאלות הקשות מתוך הבנה שאנחנו בעיצומה של מלחמה שעלולה להדרדר בקרוב למלחמה הרבה יותר רחבה. רמה גבוהה זו טלויזיה שמגלה אחריות לצופים שלה ולעם ישראל ומקיימת תהליך בירור אמיתי. גאה במיוחד הערב להיות חלק מערוץ שמשלב ממלכתיות אחריות וביקורת כשצריך מתוך אחריות לחיילים בחזית ולעם שבעורף. כבוד לינון ולצוות הפטריוטים".
 
מני אסייג טען: "לא יצא לי לצפות בראיון, אבל זה פחות חשוב, כי מה שחשוב זה עצם הראיון! נתניהו צריך להתראיין אך ורק בערוצים פטריוטיים שמרימים את רוח העם, שלא משדרים תבוסתנות ושהאויב לא מצטט אותם חדשות לבקרים. סחטיין על ביבי ועל 14!
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ערוץ 14, ערוץ פטריוטיזם וישראלי
    ליאת 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כה לחי!
    סגור
  • 3.
    הוא לא צפה. מישהו סיפר לו...
    שקול 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לעומת מי שלא צפה, אני כן צפיתי וראיתי מנהיג חזק שמתמודד בגבורה עם טיפוסים נאלחים כמו בן כספית.
    סגור
  • 2.
    המפסידים בבחירות.
    מיכה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם אין טרוניות והערות שליליות , הופעת נתניהו נכשלת . אבל יש אין סוף טענות , מסתבר שהיתה הופעה מוצלחת .
    סגור
  • 1.
    נו באמת ? המודיע המשטרתי בתיק 1000 !
    אסף 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בן כזבית !
    סגור