טלוויזיה

אברי גלעד תוקף: "גם נגדו יש האשמות על תקיפה מינית"

המגיש יצא נגד הח"כ: "ח"כ מילביצקי איים והדיח על פי העדויות מתלוננות שלא יעידו נגד לייטמן, ותחקיר של עמרי מניב שודר בעניין. גם נגדו יש האשמות על תקיפה מינית, ברוח המנהיג. חפשו בגוגל"
מערכת ice |  4
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד כועס. בפוסט לפייסבוק שלו, הוא התייחס לתקרית באולפן חדשות 12 בין חברת הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד לבן חבר הכנסת לשעבר נחמן שי, כאשר הטיח בו עלבונות והיה נראה כי הוא לא מזהה אותו בכלל.
גלעד הסביר בפוסט: "אם כבר עוסקים בח"כ המביך חנוך מילביצקי שטוען שנבחר בבחירות דמוקרטיות בליכוד, כדאי להבין כמה עקומה הדמוקרטיה לכאורה הזאת. ח"כ מילביצקי נבחר בקולותיהם של בני תנועת " בני ברוך- קבלה לעם" של הרב לייטמן, שהתפקדו באלפיהם לליכוד כדי להכניס איש שלהם לרשימה. "בני ברוך" היא תנועה שיש לה על פי פרסומים רבים מאפיינים ברורים של כת, בין היתר פגיעות מיניות של העומד בראשה בנשים שבאות ללמוד ממנו קבלה, ומקבלות משהו אחר לגמרי, לכאורה. ח"כ מילביצקי איים והדיח על פי העדויות מתלוננות שלא יעידו נגד לייטמן, ותחקיר של עמרי מניב שודר בעניין. גם נגדו יש האשמות על תקיפה מינית, ברוח המנהיג. חפשו בגוגל".

עוד המשיך: "בשביל מה "בני ברוך" התפקדו לליכוד? הגנה. כשהלכתי אל השר חיים כ"ץ בשעתו יחד עם "המרכז לנפגעי כתות" בו הייתי פעיל תקופה מסויימת, נתקלתי ביחס מחפיר מהשר. זה הפתיע אותי כי בנושא אחר, הקנביס הרפואי, עזר לי השר כ"ץ לקדם רשיונות לחולים בצורה נהדרת. אחרי הפגישה איתו, בה סירב להקצות תקציב זעום של 80,000 שקל לטיפול במשפחות של נפגעי כתות ולקדם חקיקה בעניין, הסביר לי אחד מעוזריו בלחש את התמונה. חנוך מילביצקי ברשימה, בני ברוך מאחוריו, לא נוגעים בכתות. זהו".
לסיום כתב: "כך בחסות הדמוקרטיה, הפריימריז בליכוד הרקיבו כל חלקה טובה במדינה. וזאת רק דוגמא קטנה נוספת. חייבים לשנות את שיטת הבחירות כך שההצבעה ביום הבחירות הכלליות תהיה גם הצבעה לחברי כנסת בתוך הרשימה ע"י כל המצביעים. רק כך תיובש הביצה הזאת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בוחרים לליכוד ומתפלאים
    אמיר 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהמדינה מנוהלת על ידי עבריינים וחארות
    סגור
  • 3.
    1 שווה רק אחד, אך 1 ואחריו הרבה אפסים מעלה מאד את ערך ה (ל"ת)
    דקה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אברי גלעד השותף לרצח עוד מדבר?
    תו אנושי 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא נשכח את חלקו של אברי גלעד בניסוי של פייזר שגבה הרבה חיים קורבנות.
    סגור
  • 1.
    התרשמות אישית -אכן לח"כ מילביצקי יש מבט אטום וקצת מפחיד (ל"ת)
    גל 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור