תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 זוכה לכבוד ענק: "מרגש - בייחוד כשזה מגיע ממך"

שלי יחימוביץ' הצליחה לרגש את עדי זריפי, המבזקנית ומגישת החדשות של ערוץ 12. בציוץ שפרסמה ברשת החברתית X, כתבה שלי יחימוביץ': "לא פשוט בהגשת אקטואליה בזמנים נוראים כאלה, לשמור על איזון עדין בין קור רוח וענייניות ובין אמפטיה. כל זה בשביל להגיד שעדי זריפי פשוט מקצוענית ומעולה"

מערכת ice |  2
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
עדי זריפי, מגישת חדשות ומבזקנית בולטת בערוץ 12, זכתה לאחרונה לפירגון ענק מצד שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה לשעבר. בציוץ מרגש שפורסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), יחימוביץ' חילקה שבחים לזריפי, מגישת החדשות של ערוץ 12, אשר החלה להתבלט בשידורי המבזקנות והגשת החדשות, במיוחד במהלך מלחמת "חרבות ברזל".
יחימוביץ', אשר שימשה כמגישת תוכנית הראיונות "פגוש את העיתונות" ואת "חמש עם" בערוץ 2, לימים ערוץ 12, פרסמה אמש (שלישי) ציוץ ברשת החברתית X וכתבה על התרשמותה הרבה ממגישת החדשות הצעירה והבולטת של ערוץ 12: "לא פשוט בהגשת אקטואליה בזמנים נוראים כאלה, לשמור על איזון עדין בין קור רוח וענייניות ובין אמפטיה. להימנע מקלישאות ומהבעות וטונים מוגזמים, להיות אינטליגנטי אך לא מתנשא", כך כתבה יחימוביץ' לעוקביה ברשת החברתית X. 
 
בהמשך, הזכירה יחימוביץ' את שמה של זריפי, תייגה אותה בציוץ וכתבה: "כל זה בשביל להגיד שעדי זריפי פשוט מקצוענית ומעולה". עדי זריפי, מגישת החדשות של ערוץ 12, אשר הבחינה בציוץ של יחימוביץ', הגיבה לדבריה החמים והודתה לה: "שלי יקרה, תודה רבה. מרגש לקרוא, בייחוד כשזה מגיע ממך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדי זריפי המגישה שישנה בישיבה. מה אתם עושים צחוק? (ל"ת)
    גיא 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחלה זריפי היפה בנשים.... (ל"ת)
    גבינת מסקרפונה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור