טלוויזיה

אייל ברקוביץ' מקבל הודעה הזויה: "זכית בלוטו, תודה לי אחר כך"

סערה סביב ציוץ פוגעני של העיתונאי חיים לוינסון על נועה ארגמני - גיא איתן יצא למסע חיפושים אחר מספרו, כאשר גם ברקוביץ' התבקש לשתף פעולה
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך רשת 13)
ציוץ פוגעני שכתב העיתונאי חיים לוינסון על נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, עורר סערה גדולה ברשת. לוינסון התבדח על בקבוק הקולה שארגמני אוחזת בו בתמונה עם אביה וכתב: "מסכנה, מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה". הציוץ עורר זעם רב, ובין היתר גרם למטריל וכוכב "האח הגדול" גיא איתן לצאת למסע חיפושים אחר מספר הנייד של לוינסון במטרה "לסגור איתו חשבון". 
איתן פנה תחילה לשותפתו לתוכנית, אופירה אסייג: ",אני יודע שיש לך, או שאת איתנו או שאת נגדנו אתם באותו צד", לאחר מכן פנה לאקס שלה, ברקוביץ': ״ברקו זכית בלוטו, אני הולך לטפל בשותף של האקסית שלך, תקנה פופקורן בסופר, שים במיקרו ותראה מה אנחנו עושים לאדם שמדבר לא לעניין ומתלבש לא לעניין, הכל טוב תודה לי אחרי זה".

המסע להשגת המספר הסלים עוד יותר, כאשר איתן חיפש אצל אירית רחמים, רבקה ומירב מיכאלי. בשלב מסוים הוא אף החליף את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה של לוינסון: "יש לך נייד של הבחור החמוד בלי השיער שמגיש עם אופירה, הוא לא מגיש הוא כולה ניצב".
לבסוף, לאחר ש"מצא את האבדה", איתן הציף את הוואטסאפ של לוינסון בהודעות פוגעניות וגסות, תקף אותו אישית על מראהו ואמר כי "חיימון, אתה מבדיל בין קודש לחול והמבדיל בין הכוס על אמא שלך, לפני שאני אטפל בך ואני אטפל בך,  יא בן אלף. למה קראו לך חיים, שום דבר בך לא מזכיר חיים, רק מוות, נובל מגעיל, סירחון מהפה, אין שיזוף , אין שיער כולסטרול גבוה, אתה לא חיים, אתה טינופת, במהלך השבוע נהיה בקשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה