טלוויזיה

מגישת האח הגדול מתמודדת עם טרגדיה: "הלב לא עמד בעומס"

משנודע לה על הטרגדיה, לירון ויצמן הביעה את כאבה: "אלירן מזרחי, איש יקר ואהוב כל כך. תודה, וסליחה. תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. שלקחת אותי יחד עם גיא והחברים המדהימים לגדוד צמ״ה 271 יד ביד, בניסיון להבין מה עובר עליכם. הכל עם הקסם האישי ששמור לך
מערכת ice |  12
לירון ויצמן (צילום דובב אגמי)
בתקופה הקשה הזו של לחימה ממושכת ברצועת עזה, התבשרנו הבוקר על אסון טרגי. אלירן מזרחי, לוחם מילואים בן 40 מחיל ההנדסה הקרבית, שלחם במשך חצי שנה בעזה החל מחודש אוקטובר, שם קץ לחייו ביום שישי האחרון, זמן קצר לפני שהיה אמור לחזור ללחימה בצו שירות מילואים נוסף. 
מזרחי, שהותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, אובחן כסובל מפוסט טראומה לאחר שובו מזירת הלחימה הקשה. בתקופה שלפני מותו, הוא הספיק להשתתף בסרט תיעודי על לוחמים שחוזרים מהמלחמה בעזה של לירון ויצמן ברשת 13, ושיתף את חוויותיו הקשות בחזרה לשגרה.

משנודע לה על הטרגדיה, ויצמן הביעה את כאבה: "אלירן מזרחי, איש יקר ואהוב כל כך. תודה, וסליחה. תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. שלקחת אותי יחד עם גיא והחברים המדהימים לגדוד צמ״ה 271 יד ביד, בניסיון להבין מה עובר עליכם. הכל עם הקסם האישי ששמור לך. בשקט. בכנות. ועם מלא צחוקים. מלא מלא צחוקים מזרחי, צחוקים שהסתירו מצוקה שרק הלכה וגדלה, רצית לברוח. לאילת. לאנשהו. הנפש חיפשה וחיפשה מרגוע. הלב לא עמד בעומס".
עוד טענה: "‎בא לי לצרוח. למה הנושא הזה לא מדובר מספיק? כמה גיבורים ולוחמים מדהימים לא מצליחים לעכל את חודשי הלחימה? למה הכל מושתק כל הזמן? ואיך יכול להיות שהמדינה ששלחה את אלירן להילחם, לא מוכנה לתת לו עכשיו לנוח בין חללי צה״ל? בגלל שהוא היה בין צו אחד לשני? אפשר להשתגע".
‎לסיום כתבה: "אלירן אהוב, איזה לוחם על היית. גיבור. כל חאן יונס העריצה אותך. כן גם בעלי. אני אף פעם לא אשכח אותך, תודה שהסכמת להכניס אותי לחייך, סליחה שזה לא היה מספיק. הלב עם מיראל וארבעת הילדים, אנסה לעזור ככל שאוכל מבטיח".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לירון משעממת מתישה
    שכנה של לירון 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ללא קשר לכתבה ולגיבור שבחר לסיים את חייו לירון וייצמן היא תופעה שצריכה להעלם מהמסך. אישה בלתי נסבלת טיפשה מתנשאת ורדודה. יאללה שחררי מהמסך. השכנה ממול
    סגור
  • 6.
    צה"ל ינצח. והמדינה?
    דדג3ק 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד שלא יתעוררו כאן אנשים בעמדות מפתח - מנהיגים בתקשורת, בגופי הביטחון ובפוליטיקה הארצית אנחנו לא ננצח מדינית.ולמה? כי ממשיכים להציג כאן רק 2 אופציות. 2 אופציות שלא עבדו ולא יעבדו - כיבוש צבאי מלא ושליטה על האויב, או נסיגה מלאה ופחדנית לגבול הקודם. הדרך היחידה לנצח, ולקבע את הניצחונות הצבאיים הזמניים - הוא לגבות מהאויב מחיר באדמה. אדמה, שעבורו היא מעל הכל, גם מעל החיים עצמם. אך ורק הרחקת הגבול והרחבת גבולות המדינה על חשבון האויב, תוך סיפוח שטח קטן כשהוא נקי מאדם לאחר נצחונות צה"ל, יהווה עבור האויב מחיר בלתי נסבל ויביא לשלום דה פקטו ושקט אמיתי. ההרתעה תהיה בכל הגזרות
    סגור
  • 5.
    האח הקטן
    יעל 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבינה מלחמה! הרוגים שבויים מפונים. ואתם מתעשקיםבזבל של מריבות שילכו להלחם כל הנקודות שהתחבאו בבית האח. למה העלתם את התוכנית בכלל רמה 0
    סגור
  • 4.
    עצובבבבבבבב
    מרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בושה למדינה שאמא של גבור ישראל הייתה צריכה חהתראיין ולהתחנן שיקברו אותו עים כל החיילים הגיבורים תגידו לי השתגעתם יאלללללללה מה נסגר עים הדפיקות שלכם כפרה עלהחיילים שלנו מוסרים נפשם כדי שתהייה לנו מדינה ואתם?
    סגור
  • 3.
    לא הבנתי את המשפט כל חאן יונס מעריצה אותך (ל"ת)
    קרן 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • הכוונה לגיבורים שנלחמו
    מרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחאן יונס
    סגור
  • 2.
    למה פטור מצהל
    ניבי 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעשות שרו. צבאי זו מצווה מהתורה.במלחמה אפילו חתן מחופתו צגיך לצאת למלחמה.
    סגור
  • נכון מאוד (ל"ת)
    מרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    והטרגדיה הזאת קוראת כשעובר חוק האי-גיוס לצה"ל. (ל"ת)
    איתי 06/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • תורה עבודה וצבא.
    נירה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה החוק הזה? מה שהתאמם בזמנו של בן גוריון אינו רלוונעי להיום.המצב שונה לגמרי.למה פטורים מלשאת בעול.דמם כחול ודמנו לא? למה? למה?תשאל השאלה.סבי היה רב שירת בצבא למד ועבד למחיתו ולמחיית משפחתו.מדוע אי אפשר לעשות כמיתו וכמו עוד הרבה מאוד אנשים.
    סגור
  • כל הכבוד נירה
    מרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון מאוד
    סגור
  • מצטערת ...חא שמעתי עוד
    מרי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחימוד תורה על הספסל במזגן עצר טילים מישהו שמע שכן? רק בזכות החיילים שלנולא בזכות אף אחד
    סגור