טלוויזיה

אופירה אסייג מתפוצצת מכעס: "ימח שמו וזכרו"

המגישה כתבה בטורה השבועי: "אני מודה, הייתי בטוחה שתוך שבוע כולם יחזרו הביתה, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. משפחות החטופים מפגינות, צועקות, זועקות ומתחננות שיחזירו להן את הילדים - אבל אין עם מי לדבר. ובואו נהיה הגונים, זו לא רק הממשלה. זה גם הרוצח סינוואר, יימח שמו ושם זכרו"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג הגיבה בטור השבועי שלה במאקו על הסרטון בו נראות תצפיתניות בסיס נחל עוז, נתפסות על ידי מחבלי החמאס ב-7.10. על רקע המאבק הממושך של משפחות החטופים להשבת יקיריהן ארצה ובהכרה על מעשי הטרור והאונס המחפירים של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, מגישת קשת 12 לא יכולה הייתה להשאר אדישה.
בפתח דבריה כתבה אסייג: "בא לי לצרוח כל כך חזק - שחררו אותם כבר! אבל אף אחד לא שומע, ממש ככה. אף אחד לא שומע, לא בממשלה שלנו ולא בעולם. איך הן מחזיקות מעמד? מה עובר עליהן דקה דקה? הן מאמינות שמנסים לשחרר אותן או שהן איבדו תקווה?"

עוד המשיכה: "אני לא מצליחה להבין לשנייה את מי שמעז לצעוק על הורי החטופים, או חלילה להתנגח בהם. כזה ביזיון לא היה מאז תולדות המדינה. אני מודה, הייתי בטוחה שתוך שבוע כולם יחזרו הביתה, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. משפחות החטופים מפגינות, צועקות, זועקות ומתחננות שיחזירו להן את הילדים - אבל אין עם מי לדבר. ובואו נהיה הגונים, זו לא רק הממשלה. זה גם הרוצח סינוואר, יימח שמו ושם זכרו". 
כזכור, מטה המשפחות הודיע התיר לפרסם הערב (רביעי) את סרטון החטיפה של חמש התצפיתניות מבסיס נחל עוז באותה שבת שחורה. סרטון החטיפה אשר תועד ממצלמות הגוף של מחבלי החמאס באותה שבת שחורה, מתפרסם על רקע רצונם של הורי התצפיתניות החטופות לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי, לחשוף לציבור הישראלי ולעולם כולו כיצד החיילות נחטפו מבסיס נחל עוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה