טלוויזיה

כתב חדשות 12 מתפוצץ: "איש באולפנים לא איחל למותו"

גיא פלג אמר על השר איתמר בן גביר ב103: "התגובה שלו עם שחרורו מבית החולים הייתה נבזית, איש באולפנים לא איחל למותו - שר פורע חוק שעל פי הפרסומים דרש מנהגיו לנסוע באור אדום"
מערכת ice |  2
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתכניתו הבוקר (שלישי) ב-103FM כתב המשפט של חדשות 12 ביקר בחריפות את השר לביטחון לאומי איתמר גביר, בעקבות תאונת הדרכים בה היה מעורב בסוף השבוע האחרון ברמלה לאחר שלכאורה רכבו עבר צומת באור אדום והתנגש ברכב של אזרח שכתוצאה מכך פונה פצוע לבית החולים..
גיא פלג אמר על השר איתמר בן גביר ב103: "התגובה שלו עם שחרורו מבית החולים הייתה נבזית, איש באולפנים לא איחל למותו - שר פורע חוק שעל פי הפרסומים דרש מנהגיו לנסוע באור אדום".
 
עוד הוא טען נגד השר כי: "מקפיד שלא לחגור חגורת בטיחות, והכל בשם כורח מבצעי מדומיין. סימבולי לשר שאינו מסוגל לעצור באדום במלוא מובן המילה. זה שר פופוליסט, חסר מעצורים, שהעז להתנגד לעסקת החטופים הקודמת, שעל פי כל מדד הייתה טובה לישראל".
לסיום הוא טען נגדו: "מבחינתו של בן גביר, 80 החטופים ששוחררו עדיין היו נמקים באדמה". הוא גם ראיין את הנהג שנפגע בתאונה ושאל אותו אם השר בן גביר דרש בשלומו והופתע לשמוע כי התשובה חיובית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלוב וקשקשן
    רירי 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו מה מצפים משר נפוח בנוצות חוץ מזה ריק מתוכן כולו רעש צלצולים וגם דבר קשקשן גדול זה כל מה שהוא עושה מנפנף כמו מלכת אנגליה מגוחך לגמרי עלוב חבל שזה על חשבוננו
    סגור
  • 1.
    מלא. שנאה
    יורם 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש. מלא. שנאה צריך. לשקול להחליף לו תעודת. זהות. כתומה אגב. מה עם המשפט של. ביבי. תתביש
    סגור