ויראלי

הבטן שלך שמנה: קורין גדעון מספרת לילדיה על ההיריון

קורין גדעון שיתפה לפני זמן קצר סרטון המתעד את הרגעים בהם היא ובעלה גילו בבדיקת אולטרסאונד כי הם מצפים לבן, וכיצד חשפו את הבשורה בפני שני ילדיהם, אלונה ורפאל. "הולכים להיות לנו שלושה ילדים. לך תדע, אולי ארבעה", הכריזה גדעון 
רוני שיינר | 
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
קורין גדעון (31), שנמצאת בחודש השישי להריונה, שיתפה לפני זמן קצר סרטון משפחתי מרגש שצילמה, שמתעד את הרגעים בהם היא ובעלה חילי סורוצקין גילו בבדיקת אולטרסאונד כי הם מצפים לבן, וכיצד חשפו את הבשורה בפני שני ילדיהם, אלונה (3.5) ורפאל (2).
"הבטן שלך שמנה", אמרה לה אלונה, רגעים לפני שקיבלה אישור לניחוש כי אמה נמצאת בהיריון. את תוצאות בדיקת האולטרסאונד, שחזתה אמה של קורין, ורדה, סיפרה גדעון לבעלה בשיחת וידיאו בנייד. 
 
"הולכים להיות לנו שלושה ילדים. לך תדע, אולי ארבעה", אמרה גדעון לבעלה, שנראה מעט לחוץ מההימור. "יואו מאמי, אני מאושרת", הוסיפה. 
 
ורדה תמיד צודקת. קורין גדעון ומשפחתה (אינסטגרם)
קורין וחילי נישאו בשנת 2018, אחרי שנתיים של זוגיות. האירוע התקיים במתחם אירועים בכפר חב"ד, וגדעון לבשה שמלה צנועה. כזכור, משפחתו של סורוצקין חרדית, לכן נערכה הפרדה בשלב הריקודים. 
על ההיריון הנוכחי בישרה גדעון בחודש מרץ האחרון, כשהעלתה תמונה משפחתית לחשבון האינסטגרם שלה בה הציגה בטן הריונית, וכתבה "התחלות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה