טלוויזיה

אחרי 34 שנה: משפחת סימפסון "הרגה" את הדמות המיתולוגית בסדרה

אחת הדמויות המיתולוגיות במשפחת סימפסון היא לארי, חברו של הומר שישב על הבר של מו החל מהעונה הראשונה. כעת, חובבי הסדרה הופתעו לגלות כי הכותבים החליטו "להרוג" אותו, בפרק מלא ברגשות אשם
מערכת ice | 
משפחת סימפסון (צילום ויקיפדיה)
משפחת סימפסון היא אחת מהסדרות המיתולוגיות ביותר שקיימות כיום בעולם, כשהיא למעשה משדרת 34 שנה ברצף וכל עונה מחדש זו פשוט חגיגה לצופים. באחד הפרקים האחרונים הכותבים של הסדרה היממו את הצופים ו"הרגו" את אחת הדמויות המיתולוגיות, שלמעשה הופיעה מהעונה הראשונה.
לחובבי הסדרה שבינינו, אתם בטוח זוכרים את לארי, אחד מהחברים של הומר סימפסון, אב המשפחה, שיושב על הבר של מו באופן קבוע החל מהעונה הראשונה לצדו של סאם, ושותה עם החבר'ה בירות. לארי אמנם לא היה דמות ראשית בסדרה, אך בהחלט חובבי הסימפסון זוכרים אותו לטובה.
 
למעשה, לארי דיבר מספר פעמים בודדת בסדרה, אך בהחלט היה דמות מיתולוגית והוא כאמור הופיע מהעונה הראשונה. בפרק המדובר בו הכותבים של הסדרה "הרגו" את לארי, הומר וחבריו לני וקארל יוצאים מהבר המפורסם ומפזרים את האפר של חברם לארי.
במהלך הפרק, הומר וחבריו לבר הותקפו ברגשות אשם על כך שלא היו חברים מספיק טובים של לארי, אחרי שמו סיפרה להם כי לארי טען שהם היו החברים הכי טובים שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה