טלוויזיה

אופירה אסייג חושפת: זה מה שהיא באמת חושבת על לוינסון

המגישה מה  על השותף החדש שלה במקום אייל ברקוביץ': "לוינסון לא עושה טובה לאף אחד, זה מה שאני אוהבת אצלו, חכם בצורה בלתי רגילה, אינציקלופדיה מהלכת, יש בו משהו אחר מאוד מיוחד, אבל שלא תתבלבלו, אי אפשר לחרטט אותו, אם יושב מולנו מישהו והוא לא עונה פעם ראשונה ושנייה ומסובב אותנו בפעם השלישית, לוינסון הרוטוויילר נופל עליו"
מערכת ice |  1
אופירה ברקוביץ וחיים לוינסון (צילום אינסטגרם)
ההייפ בקשת 12 בשיאו. אם חיכיתם לזה, אז תוכניתם המשותפת של אופירה אסייג והעיתונאי חיים לוינסון יוצאת לדרך. ביום שישי הקרוב, ב-22 במרץ, השניים יעלו לתכנית בכורה והפרומו מבטיח הרבה, כאשר השניים גם סיפרו על התחושות שלהם בפרומו נוסף.
הפעם נשאלה המגישה מה דעתה על השותף החדש שלה במקום אייל ברקוביץ': "לוינסון לא עושה טובה לאף אחד, זה מה שאני אוהבת אצלו, הוא חכם בצורה בלתי רגילה, אינציקלופדיה מהלכת, עושה מרתונים, מצייץ בלי הכרה. אני לא יודעת אם אנשים יודעים, הוא חזר בשאלה, גדל בירושלים למשפחה חרדית".

היא המשיכה: "יש בו משהו אחר מאוד מיוחד, אבל שלא תתבלבלו, אי אפשר לחרטט אותו, אם יושב מולנו מישהו והוא לא עונה פעם ראשונה ושנייה ומסובב אותנו בפעם השלישית, לוינסון הרוטוויילר נופל עליו, שיהיה לנו בהצלחה, צרחות". גם לוינסון הביע את דעתו עליו: "אני חושב שמה שיפה אצלי זה המסתורין".
אסייג ולוינסון נשאלו האם הם מתרגשים, על כך השיבה המגישה: "אני מאוד מתרגשת, אני חושבת שהרבה זמן לא הייתי בזוגיות כל כך מיוחדת, יש משהו בלוינסון שגורם לי להיות בדריכות שיא, אני מתיישרת מחדש, צרייכה להיות מוכנה, אפס טעויות עם לוינסון שיהיה לנו בהצלחה אני נורא מתרגשת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זו ??? (ל"ת)
    איציקו 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור