רייטינג

רייטינג שבועי: כאן 11 מפתיעים - אלו השידורים הנצפים ביותר השבוע

חצאי הגמר של היורו הובילו למספר גבוהה במיוחד של צופים בשידור הציבורי. קשת 12 שרגילה לזכות נשארה מאחור, אבל גם רשמה נתונים מפתיעים. רוקדים עם כוכבים זכתה ל-19% רייטינג. וגם: האם המירוץ למיליון הצליח להיכנס לטבלה?
מערכת ice |  1
רייטיניג קשת 12,רשת 13, ערוץ 14, כאן 11 (צילום shutterstock)
כאן 11 מפתיעה וכובשת את טבלאות הרייטינג השבועי. השבוע, בלטו במספר הצופים הרב שבחר לצפות בהם חצאי הגמר של היורו. שני חצאי הגמר מככבים בטבלת השידורים הנצפים ביותר השבוע, כאשר המשחק של ספרד וצרפת גרף מעט יותר אחוזי רייטינג מאשר המשחק של הולנד מול אנגליה. 
משחק היורו של ספרד מול צרפת זכה ל-545 אלף צופים ו-20.7% רייטינג. המשחק של הולנד מול אנגליה זכה ל-20% רייטינג. את המקומות הנמוכים יותר בטבלה תפסה קשת, שרגילה לשלוט בכל הקטגוריות והפעם הסתפקה רק במקום השלישי והלאה. רוקדים עם כוכבים הייתה התכנית הנצפית ביותר השבוע בקשת ומספר שלוש בדירוג עם 19% רייטינג.

גם המירוץ למיליון ממשיכה לככב. בגרסתה עם יהודה לוי התכנית גורפת לא מעט צפיות וגם תופסת מקום מכובד של שתי משבצות בטבלה. במקום הרביעי הגיע השידור של יום ראשון, בו צפו כ-383 אלף צופים שהיתרגמו ל-14%. השידור ביום שני היה פופולארי גם הוא, וזכה ל-13.6% רייטינג עם 370 אלף צופים. בשבוע הבא צפוי להיות משודר גמר היורו, והוא עתיד לרשום אחוזי צפייה גבוהים במיוחד עבור תאגיד השידור, שלא מגיע לרוב לטבלת התכניות הנצפות ביותר. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה מפתיע? כמה אפשר לראות את ריקודים
    סמדר 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת השיפוט החוזר על עצמו של השופטים..ואת הפרסומות? שזה פשוט נמאס....
    סגור