טלוויזיה

כוכב "המרוץ למיליון" מתרסק: "מתעללים לי בנשמה, אונסים אותי"

כוכב "המרוץ למיליון", חביב ממן העלה סטורי מדאיג מאוד לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא התפוצץ ונשבר בעקבות היחס שלטענתו הוא מקבל: "אני נמצא במסע אכזרי של שלוש שנים, שאונסים אותי. מינית, גופנית, בריאותית, כלכלית ואף אחד לא מדבר מילה וחצי מילה כי נוח להם להתעלל בי"
מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
העונה הנוכחית של "המרוץ למיליון" בקשת 12 מביאה איתה לא מעט דמויות מסקרנות למסך, אבל כוכב אחר של העונות הקודמות, תפס היום (חמישי) את מולא תשומת הלב, חביבי ממן, שהשתתף בתוכנית יחד עם אחיו התאום, יצחק ממן, אחרי שהעלה סטורי מדאיג במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא סיפר על המצב הקשה בו הוא נמצא.
תחילה, אמר כוכב "המרוץ למיליון" לשעבר: "אני נמצא במסע אכזרי של שלוש שנים, שמתעללים לי בנשמה, בבריאות, אונסים אותי. מינית, גופנית, בריאותית, כלכלית - הכל, ואף אחד לא מדבר מילה וחצי מילה כי נוח להם להתעלל בי ולנסות לראות איך אני מופעל בסוד, בשקט, דרך כל מיני כתבות שיושבים מחלקות קריאיטיב שלמות וכותבות במקום להגיד לי מה רוצים ממני".
עוד הוסיף ואמר חביב בסטורי שהעלה אל מול העוקבים באינסטגרם שלו, תוך שהוא זועם וצועק, כי "במדינה הזאת אנחנו חיים, כן. כמו שאני אומר לכם. אף אחד בשלוש שנים, בכל השואה והאונס שאני עובר, לא דיבר איתי מילה וחצי מילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה