טלוויזיה

שופט "רוקדים עם כוכבים" בהלם מהמודחים: "איך זה יכול להיות?"

שופט "רוקדים עם כוכבים", דוד דביר, עלה לבמה יחד עם המתמודד שהודח לאחרונה, יזהר כהן, במסגרת הופעה של מתמודד נוסף שהודח מהעונה בקשת 12, חזי דין. דין עשה לשניים קסם שהשאיר אותם פעורי פה, כאשר כהן לא שכח לעקוץ את דביר במספר הזדמנויות שונות
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
להופעה של חזי דין שהתקיימה אמש (שבת) בתל אביב, הגיעו כאורחים שופט התכנית "רוקדים עם כוכבים" דוד דביר, והזמר שהודח לאחרונה מריאליטי הריקודים של קשת 12, יזהר כהן. במהלך הערב הם הוזמנו לבמה בהפתעה. הקוסם, שכזכור הודח כמתמודד מהתוכנית לאחרונה, עשה איתם התערבות וטען שבמהלך העונה הוא יכול היה להשפיע על הציונים שלו כרקדן ובחר לא לעשות זאת, כאשר עכשיו הוא ניסה להוכיח להם שאכן כך.
כל אחד מהשניים קיבל שלט ניקוד כמו בתכנית והיה צריך לרשום ספרה באופן חופשי ,חזי דין חיבר בין שניהם וארבעת הספרות יצרו מספר שמתברר שדין חזה באופן מדוייק! והשאיר את  השניים פעורי פה.
"תכתבו את המספרים שלכם", אמר חזי דין לשניים, כאשר יזהר כהן ממש לא שכח לעקוץ את דביר כשאמר לדין: "הוא בטוח שם 3", על רקע הציון הנמוך שהביא לכהן באחד הפרקים. צפו בקטע מההופעה:
 

דין אמר בתגובה: "יזהר כפרה עלייך אני אוהב אותך אבל הוא נתן לי ציון יותר נמוך ממה שנתן לך". בהמשך, השניים חשפו את המספרים שלהם, 42 ו-77, ואם תחברו אותם ייצא המספר 4,277. בשלב זה, חשף דין את הלוח עליו כתב לפני הקסם ועליו המספר - 4,277. דוד דביר היה בהלם מוחלט ותהה: "איך זה יכול להיות?". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ...
    ..... 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק לשלשל מהפה. היא לא הגיעה לרקוד אצלך. למה היית חייב לשחרר את חרצובות לשונך ולטנף עליה?
    סגור