תיירות

תקלה חריגה ברכבת הקלה בתל אביב: הנסיעות הופסקו הבוקר

בהודעה שפורסמה בטלגרם הרשמי של הדנקל נכתב: "נוסעות ונוסעים יקרים, בשל שיבושים במערכת האיתות ועל מנת לבצע אתחול מחדש של המערכת, יופסק שירות הרכבות. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית, וממליצים לעקוב אחר העדכונים באתר הדנקל, בטלגרם ואפלקציות התחבורה. נשוב ונעדכן, דנקל"
כפיר אדר | 
עבודות הרכבת הקלה (צילום google maps, פלאש 90/ עומר פיכמן)
בוקר לא קל עבר על נוסעי הדנקל, כאשר נרשמה תקלה ברכבת הקלה הבוקר [ראשון], בסביבות השעה 06:25. מאות האנשים בקרונות נאלצו לנטוש ולחפש אמצעי תחבורה אחר כדי להגיע למקום העבודה.
אחד הנוסעים סיפר ל-ice: "הייתי בתחנת ביאליק ואמרו לנוסעים שהרכבות יעצרו ואין צפי לחזרה. הנוסעים ירדו מיואשים, הודיעו בכריזה אבל לא היה את מי לשאול, למרות ששילמתי יצאתי מהתחנה ונסעתי באוטו".
 
בהודעה שפורסמה בטלגרם הרשמי של הדנקל נכתב: "נוסעות ונוסעים יקרים, בשל שיבושים במערכת האיתות ועל מנת לבצע אתחול מחדש של המערכת, יופסק שירות הרכבות. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית, וממליצים לעקוב אחר העדכונים באתר הדנקל, בטלגרם ואפלקציות התחבורה. נשוב ונעדכן, דנקל".
רק סמוך לשעה 09:00 בבוקר חודשו הנסיעות וחברת תבל פרסמה עדכון: "תוקנה והרכבות שבו לפעילות מלאה. ייתכנו עיכובים לאורך הקו. למידע נוסף מומלץ לפנות 
9943* ובאתר הדנקל״.
לאחר מכן עדכנה: ״תבל בשיתוף עם נת"ע וחברת אלסטום, מבצעות תחקור מעמיק של התקלות במערכת האיתות אשר גורמות להפסקת השירות. אנו עושים כל שנדרש על מנת לוודא את ייצוב המערכת ומתן שירות אמין לציבור. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה הבוקר לציבור הנוסעים ופועלים למתן השירות הטוב ביותר לציבור הנוסעים״.
כזכור, רק לאחרונה  מנכ"ל נת"ע חיים גליק, הודיע לדירקטוריון החברה, על החלטתו לסיים את תפקידו בסוף חודש מאי 2024 , וזאת לאחר למעלה מ-4.5 שנים, בהן שימש בתפקיד המנכ"ל.
המנכ"ל הודה ליו"ר הדירקטוריון עו"ד הגב' מיה ליקוורניק ולחברי הדירקטוריון על האמון שניתן בו, ועל סיועם למימוש פעילות החברה ואחריותה. כמנכ"ל החברה, הוביל גליק, להשלמת אחד הפרויקטים הגדולים והמורכבים שהוקמו במדינת ישראל - הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב. מאז הפעלתו באוגוסט 2023, זכה הקו לאמונם ושביעות רצונם של מיליוני נוסעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה