תיירות

צריכים דרכון חדש? זו ההטבה המיוחדת שתקבלו עד ה-29.2

רשות האוכלוסין וההגירה מזכירה כי ניתן לשלם על חידוש דרכון בתעריף מוזל עד התאריך המוזכר, התעריף תקף רק למי שמשלם דרך אתר האינטרנט הממשלתי עבור מי שישלם עד ה-29.2 (כולל), ניתן לממש את המחיר המוזל עד לתאריך ה-30.4.24
מערכת ice | 
דרכון (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
רשות האוכלוסין וההגירה במהלך שיקל על מיליוני ישראלים. צריכים לחדש את הדרכון שלכם? למה שתשלמו יותר? רשות האוכלוסין וההגירה מזכירה כי ניתן לשלם על חידוש דרכון בתעריף מוזל (תעריף חורף) עד סוף החודש (29.2).
מה חשוב שתדעו התעריף תקף רק למי שמשלם דרך אתר האינטרנט הממשלתי עבור מי שישלם עד ה-29.2 (כולל), ניתן לממש את המחיר המוזל עד לתאריך ה-30.4.24. לקבלת שירות להנפקת דרכון, יש לקבוע תור מראש באמצעות Govisit.

כמו כן צוין כי חיילים בשירות חובה, בשירות מילואים פעיל ומשרתים בשירות הלאומי אזרחי, זכאים ל-50% הנחה במעמד התשלום (הזכאות נקבעת על ידי גורמי הצבא/השירות הלאומי אזרחי).
רק אמש בביקורת הגבולות בנתב״ג נמצא כי שלוש נוסעות, אזרחיות אוקראינה, הגיעו בטיסת ריינר, כשהן לובשות מדים  ונושאות תגים מזויפים של עובדי שדה התעופה. השלוש עקפו את ביקורת הדרכונים, והמשיכו לאולם המזוודות. נתפסו על ידי הבטחון הביטחון במקום, בעקבות התראות ביקורת הגבולות של רשות האוכלוסין וההגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה