תיירות

בשורות נהדרות לטסים: זו החברה שתגדיל את טיסותיה מנתב"ג

שלושה חודשים לאחר פרוץ המלחמה, נראה כי חברות התעופה מתחילות לחזור לשגרה שלפני ה-7.10, חברת פליי דובאי שהייתה בין היחידות שנשארו בנמל התעופה בן גוריון הודיעה כי תחל להפעיל מהיום 4 טיסות יומיות בקו דובאי-ת"א
מערכת ice |  4
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
שלושה חודשים מפרוץ המלחמה, נראה כי חברות התעופה מתחילות לחזור לפעילות שגרתית. חברת פליי דובאי הודיעה כי תחזור להפעיל החל מהיום 4 טיסות שבועיות, כמספר הטיסות שלפני ה-7.10, כך פרסמה כתבת התעופה של גלי צה"ל עינב קרנר.
יחד עם זאת חברות כמו דלתא איירליינס הודיעו על הארכת ביטול פעילותה מ- ואל בן גוריון עד ה-30.4. כזכור פליי דובאי יחד עם אמירייטס הייתה מהחברות הבודדות שלא הפסיקו את פעילותן מישראל ואליה.
הודעה זו הגיעה מספר ימים לאחר שהחברה הלאומית של צרפת אייר פראנס הודיעה כי היא חוזרת לנמל תעופה בן גוריון. לפני יומיים הודיעה גם חברת הלואקוסט וויז על חזרת הטיסות אל ישראל, החל מחודש מרץ הקרוב ותטוס לשישה יעדים אליהם תפעיל שלוש טיסות שבועיות לכל יעד:  לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה.
חברות התעופה הזרות שפועלות נכון להיום בישראל הן: אתיופיאן איירליינס, פליי דובאי, אתיחאד, רד ווינגס, אזימוט, אוזבקיסטן איירווייז, היי סקיי והיינאן. במקביל, אל על, ישראייר וארקיע פועלות ופעלו לכל אורך המלחמה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    להחרים את טורקיש אירלינס
    אלי 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החברה של האנטישמי מטורקיה צריך להחרים לתמיד תורקיש אירלינס אין צורך בחברה הזות כלל
    סגור
  • 3.
    חזרתי מביקור עבודה בחו"ל
    אשכנזי נגד ההפיכה;) 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי בהולנד ובבלגיה. ממש לא נעים להיות שם. לא עם דרכון ישראלי ולא עם מבטא ישראלי ברחוב. מזהים אותנו גם בלי ילדים שצועקים אבא אמא.
    סגור
  • 2.
    להחרים (ל"ת)
    אלי 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להחרים את החברות שלא חוזרות אחרי שיחזירו (ל"ת)
    פועה 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור