תיירות

זוועה במטוס: 303 הנוסעים שימשו לסחר בבני אדם?

מטוס שהמריא מאיחוד האמירויות הערביות לבירת מדינת ניקרגואה, מנגואה, קיבל הוראה לעצור את המשך נסיעתו וקורקע בעצירת הביניים הטכנית שלו בנמל התעופה הקטן של ואטרי בצרפת, לאחר שעלה חשד כי כל הנוסעים במטוס הם בני אדם שנסחרים ומועברים דרך המטוס
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
סיפור מזעזע במיוחד מגיע מצרפת. מטוס איירבוס מדגם A340, שעליו 303 נוסעים הודים, לא הורשה לצאת מנמל התעופה בצפון-מזרח צרפת, משום שעלה חשד לגביו ששימש לסחר בבני אדם, זאת על פי דיווח בארץ הבאגט.
על פי הפרסומים, אותו מטוס המריא מאיחוד האמירויות הערביות לבירת מדינת ניקרגואה, מנגואה, אבל במהלך עצירת הביניים הטכנית שלו בנמל התעופה הקטן של ואטרי הוא קורקע לאור החשדות שעלו.

אזהרה מודיעינית רמזה לכך שאותם נוסעים, כולם ממוצא הודי הם קורבנות לסחר בבני אדם, לכן שדה התעופה נסגר וכמה חשודים נעצרו. שניים מהמהגרים גם נעצרו וכעת המשטרה תבדוק את הסיבה לטיסה הזו והאם אכן החשדות היו נכונים.
המטוס המדובר שייך ל-Legend Airlines ועורכת דין המייצגת את חברת התעופה הרומנית היא אמרה לכלי התקשורת שהחברה תשתף פעולה עם הרשויות כדי להגיע למיצוי האמת. הנוסעים פונו לטרקלין הטיסות להמשך החקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה